April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۷۰۸
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
0
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه اختلالات رادیویی افتتاح باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد را عقب انداخت، گفت:قیمت تمام شده این پروژه بدون احتساب هزینه وارسی پرواز (فلایت چک) ۷۵۰ میلیارد تومان بود.

اختلالات رادیویی افتتاح باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد را عقب انداخت

ابراهیم مرادی در آیین افتتاح باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد، اظهار کرد: ۵۰ سال سامانه ILS روی باند راست ۲۹ فرودگاه مهرآباد نصب شد که توانستیم این کار را عملیاتی کنیم.

وی افزود: در تمام ساعاتی که باند ۲۹ چپ فرودگاه در حال بهسازی بود، باند ۲۹ راست فعال بود.

وی با تاکید بر اینکه برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب چنین پروژه فرودگاهی در کشور اجرا شده است، تصریح کرد: قیمت تمام شده این پروژه بدون احتساب هزینه وارسی پرواز (فلایت چک) ۷۵۰ میلیارد تومان بود. امروز دو باند فعال در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد داریم.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در خصوص تاخیر در اجرای این پروژه گفت: قرار بود پروژه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ شروع و اول اردیبهشت ۱۴۰۱ کارخانه آسفالت را جمع کنیم.

مرادی اضافه کرد: به دلیل انتخابات، آغاز پروژه با ۲ ماه تاخیر آغاز شد. محدودیت در تامین گازوئیل و محدودیت شدید تحریم در تامین پلیمر از جمله دلایل دیگر تاخیر در تکمیل بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد بود.

وی با اشاره به اینکه اختلالات رادیویی در وارسی پروازی از جمله دلایل تاخیر بود، گفت: ۷ بار وارسی پروازی انجام شد که خوشبختانه ۲ بار آخر موفقیت آمیز بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: