April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

خرید فالوور اینستاگرام واقعی فعال ایرانی بدون ریزش با فالوجت

اگر شما هم مخاطب اینستاگرام باشید می دانید که اهمیت داشتن فالوور، به خصوص فالوور ایرانی، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری پررنگ شده است. مخصوصا اگر پیج مورد نظر یک پیج فروشگاهی و یا بلاگری باشد. در این مقاله قصد داریم به روش های افزایش فالوور مثل خرید فالوور اینستاگرام ایرانی فالوجت اشاره کنیم.

 

راه های افزایش فالوور در اینستاگرام

قطعا راه های بی شماری برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که ما در اینجا به محبوب ترین و پرطرفدارترین روش های آن می پردازیم.

گام اول: تولید محتوای مستمر و تعامل

تولید محتوای مستمر و جذاب یک راهکار قطعا مفید و کاربردی برای افزایش فالوور هدفمند است. اما مشکلی که اینجا مطرح می شود این است که داشتن فالوور کم برای مخاطبانی که پست های شما را مشاهده می کنند انگیزه و اعتمادی برای فالو یا خرید ایجاد نمی کند. بنابراین می توان گفت خرید فالوور در کنار تولید محتوای مستمر و تعامل می تواند راهکاری کمکی و مکمل باشد.

گام دوم: تبلیغات

روش های زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد. مانند تبلیغات، که فالوورهای کاملا واقعی با فعالیت هایی مانند لایک، ویو و … به پیج شما اضافه می کند. اما تبلیغات علاوه بر هزینه زیاد، به پیش شرط هایی برای جذب مخاطب هدف نیاز دارد که یکی از مهم ترین آن ها داشتن فالوور به مقدار قابل قبول است.

به زبان ساده تر، اگر شما با تبلیغ وارد یک پیج فروشگاهی شوید که تنها 200 نفر فالوور دارد، احتمال اینکه برای خرید به آن پیج مراجعه کنید بسیار کمتر از پیجی است که 10 کا فالوور دارد. بنابراین داشتن فالوور واقعی به خصوص ایرانی، اینجا اهمیت پیدا می کند.گام سوم: راهکاری طلایی و میانبر

یک روش بسیار محبوب و همه گیر دیگر برای افزایش فالوور، خرید فالوور است. برای کاربران و صاحبان پیج های ایرانی اینستاگرام، خریدن فالوور ایرانی از هر چیز دیگر مهم تر و مقدم تر است.

صفحه اول اینستاگرام هر پیج، همانند ویترین آن است که داشتن تعداد بالای فالوور می تواند به افزایش فروش و یا حداقل فالو کردن آن پیج کمک شایانی کند.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی فعال ایرانی بدون ریزش با فالوجت

تفاوت فالوور فیک و واقعی

منظور ما از فالوور فیک و یا واقعی، بررسی این دو نوع اکانت از نظر اینستاگرام است. بعضی پیج ها با الگوریتم اینستاگرام فیک هستند. مانند پیج هایی که اسم های بی معنی دارند و یا بدون عکس پروفایل هستند. همچنین پیج هایی که با ایمیل یا شماره تماس وریفای نشده اند.

فالوور واقعی کاملا برعکس فالوور فیک، اسم و عکس قابل قبول دارد، ممکن است حتی استوری و یا پست داشته باشد و وریفای شده است. اما هیچکدام از این دو نوع پیج را کاربر فعالی اداره نمی کند.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی فعال ایرانی بدون ریزش با فالوجت

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش

فالوور واقعی ایرانی، دسته ای از فالوور است که با اسم و عکس واقعی و ایرانی در اینستاگرام حضور دارند و با ایمیل یا شماره تماس حساب آن ها وریفای شده است. بنابراین اینستاگرام طبق الگوریتم این پیج را فیک نمی داند و ریزش آن به حداقل کاهش می یابد.

همچنین در بعضی از سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام مانند فالوجت، با خریدن فالوور واقعی ایرانی بدون ریزش، شما می توانید لایک، ویو و یا فعالیت های دیگری نیز برای پست های انتخابی خود دریافت کنید.

در نهایت اگر پیج فروشگاهی دارید و یا قصد دارید پیجی بسازید که نهایتا منجر به تبلیغ گرفتن و درآمدزایی برای شما شود، پیشنهاد ما این است که با خرید فالوور ایرانی واقعی به صورت مستمر، روند پیشرفت و کسب درآمد آن را حتمی کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: