April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۸۲۴
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
0
تبلیغات آیفون در ۹:۴۱ صبح نمایش داده می‌شود، زمانی که استیو جابز آنرا در ۲۰۰۷ رونمایی کرد. اگر آیفون دارید می‌توانید این نکته را چک کنید.

حقایقی جالب درباره شرکت اپل

شرکت اپل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان، در فناوری مدرن پیشگام است. این شرکت در ۱۹۷۶ تاسیس شد و ۴۶ سال سن دارد.

با تجربه بسیار زیاد این شرکت جای تعجب نیست که اطلاعات زیادی درمورد اپل وجود دارد که شما را شگفت زده می‌کند. در اینجا برخی از حقایق جالب درمورد اپل را بررسی می‌کنیم:

۱-ارزش بازار شرکت اپل بزرگتر از تولید ناخالص داخلی ۲۵ کشور جهان است. درآمد بدست آمده از اپل بیشتر از تولید ناخالص داخلی اکوادور، لیبی، عراق و بسیاری از کشور‌های دیگر است.

۲-اپل بیش از ۱۴۰۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا در سال ۲۰۲۰ داشته است.

۳-اپل در اوایل سال ۲۰۲۱ در هر دقیقه ۶۹۱۲۳۴.۵۷ $ درآمد داشت.

۴-هر تبلیغات آیفون در ۹:۴۱ صبح نمایش داده می‌شود، زمانی که استیو جابز آنرا در ۲۰۰۷ رونمایی کرد. اگر آیفون دارید می‌توانید این نکته را چک کنید.

۵-با ارزش‌ترین برند‌های دنیا اپل، گوگل، مایکروسافت و آمازون هستند. به تازگی، اپل از گوگل به عنوان با ارزش‌ترین برند در دنیا پیشی گرفته است.

۶-خالق آی پاد برای اولین بار این ایده را به فیلیپس و ریل نت ورکس ارائه داد، اما آن‌ها نتوانستند که پتانسیل زیاد آنرا ببیند.

۷-ارزش اپل از کل بازار سهام روس بیشتر است.

۸-از هر سه مهندس در اپل یک نفر هندی است. بر کسی پوشیده نیست که هندی‌ها یک بخش بزرگی از سیلیکون ولی (دره سیلیکون) را تشکیل می‌دهند. در نتیجه از هر سه مهندس در شرکت یک نفر هندی است.

۹-آی پد برنامه ماشین حساب ندارد. ظاهرا جابز با برنامه ماشین حساب در آی پد حتی هفته‌ها قبل از انتشار آن در سال ۲۰۱۰ موافق نبود.

۱۰-وارد شدن به دانشگاه هاروارد آسانتر از پیدا کردن شغل در کمپانی اپل است.

در سال ۲۰۰۹ اپل اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰۰ نفر برای کار در یک فروشگاه جدید اپل در منچستر درخواست کرده اند که تنها بیش از ۲۰۰ نفر شغل را گرفتند یعنی حدود ۲%. در حالیکه دانشگاه هاروارد درصد قبولی ۷% است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: