April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۸۵۹
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0
علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان، از دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاش‌های عصر چهارشنبه شهرستان ایذه خبر داد.

رییس کل دادگستری خوزستان: ۳ نفر در ایذه دستگیر شدند

رییس کل دادگستری خوزستان از دستگیری سه نفر از عوامل اصلی حوادث عصر چهارشنبه ایذه خبر داد.

علی دهقانی شامگاه چهارشنبه در خصوص حادثه تروریستی عصر چهارشنبه بازار ایذه اظهار کرد: پس از این اتفاق تلخ، به دادستان و رییس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدام‌های لازم برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات را انجام دهند.

او با بیان اینکه دستور لازم انتقال شهدا به پزشکی قانونی برای تشخیص نوع اسلحه به کار رفته در این حادثه صادر شد، گفت: دستور انتقال مجروحین نیز برای اعزام به مراکز درمانی اهواز صادر شد.

دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث ایذه
رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاش‌های عصر چهارشنبه شهرستان ایذه دستگیر شدند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد، بر این اساس به دادستان مرکز استان نیز ماموریت داده شد تا با حضور در شهرستان ایذه اقدام‌ها و نظارت‌های لازم را برای تکمیل تحقیق‌ها و دستگیری کلیه عوامل را در محل، به انجام برساند.

دهقانی در پایان بیان کرد: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

لازم به ذکر است که در حادثه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۶ شهروند تا کنون به شهادت رسیدند و حال ۱۰ مجروح دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: