کد خبر: ۳۸۷۸۸۴
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
0
وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی گفت: در تدوین چشم‌انداز و راهبردهای وزارت کار توجه به ارتقای بهره‌وری شرکت‌های زیرمجموعه از مهم‌ترین راهبردهای ما خواهد بود.

تحول در شرکت‌های تابعه وزارت کار مورد تأکید است/ بسترسازی برای نقش‌آفرینی بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران مستقر در شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) و در دیدار با هیئت مدیره و کارکنان این مجموعه، با تأکید بر لزوم طراحی سیستم‌های نو برای بهبود عملکرد در شرکت‌های زیرمجموعه، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در خدمت‌رسانی بهتر به مردم و نوآوری در ارتقای بهره‌وری از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه است.

وی با اشاره به نقش این شرکت در توسعه تجارت خارجی جمهوری‌اسلامی‌ایران، گفت: توسعه کمی و کیفی در کنار توجه به شکوفایی منابع انسانی به تحول و سودآوری بیشتر کمک می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در تدوین سند آمایش سرزمینی و در شورای مرتضویبرنامه‌ریزی وزارت کار توجه به ارتقای بهره‌وری شرکت‌های زیرمجموعه سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های ما خواهد بود.

مرتضوی استقرار شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی را در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مهم و اثربخش عنوان کرد و گفت: تسهیل تجارت برای فعالان بخش خصوصی و ایجاد بستر برای آنان به رونق اقتصادی کشور کمک می‌کند.

شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری خدمات انبارداری، بیمه کالا و خدمات حمل‌و‌نقل داخلی و بین‌المللی را با قرارگیری در حوزه ترانزیت ریلی، دریایی، جاده‌ای و هوایی کشور انجام می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: