کد خبر: ۳۸۷۹۶۲
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
0
بررسی فایل‌های آپارتمان‌های اجاره‌ای نقلی در تهران نشان می‌دهد برای رهن کامل اپارتمان زیر ۵۰ متر دست کم به ۲۰۰ میلیون تومان نقدینگی نیاز است.

اجاره آپارتمان‌های نقلی چند؟

بررسی فایل‌های آپارتمان‌های اجاره‌ای زیر ۵۰ متر نشان می‌دهد که در هفته آخر آبان‌ماه، تعداد فایل‌های عرضه شده به جهت اجاره در سایت ایران‌فایل (سایت عرضه فایل فروش و اجاره آپارتمان) در مناطق ۴، ۷، ۸ و ۱۳ تهران، بیشتر از سایر مناطق ارائه شده است.

منطقه ۸ و ۱۳ از جمله مناطقی هستند که مستاجران به دلیل قیمت مناسب علاقمندی زیادی به انتخاب آن دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد برای رهن کامل خانه‌های زیر ۵۰ متر در هر منطقه تهران، باید دست کم ۲۰۰ میلیون تومان داشته باشید.

با توجه به فایل‌های ارائه شده، برای اجاره یک خانه با متراژ ۴۰ مترمربع واقع در منطقه ۱۳ و در محله پیروزی، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و برای اجاره یک خانه ۳۵ متری در منطقه ۱ و محله زعفرانیه، ۴۰۰ میلیون تومان رهن و ۳ میلیون تومان اجاره لازم است.

همچنین برای یک خانه ۴۴ متری در جنوبی‌ترین منطقه تهران و در منطقه ۱۸، ۲۰۰ میلیون تومان رهن باید در نظر گرفت. طبق مشاهدات میدانی ما، بازار اجاره آپارتمان‌های با مساحت کمتر از ۵۰ مترمربع در برخی مناطق مانند منطقه ۴، از قیمت‌های متغیری برخوردار و علاوه بر اینکه با فراوانی فایل‌های عرضه شده همراه است، اکثر رهن و اجاره خانه‌ها از میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه بالاتر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: