کد خبر: ۳۸۷۹۸۰
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
0
شاخص تولید مواد معدنی فلزی و غیرفلزی هند طی سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی شاهد رشد ۴.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

رشد ۴.۶ درصدی تولید مواد معدنی هند در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به نقل از وب سایت Hellenic Shipping News شاخص تولید مواد معدنی در هند طی سپتامبر سال جاری میلادی ۹۹.۵ به ثبت رسید که حاکی از رشد ۴.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی است.

طی این مدت، برخی مواد معدنی مهم شاهد رشد تولید بودند از جمله زغال سنگ با رشد ۱۲.۱ درصدی، سنگ آهن با رشد ۹.۱ درصدی و کنسانتره مس با رشد ۱۸.۵ درصدی به ثبت رسیدند.

در همین حال میزان تولید فسفریت، بوکسیت و سنگ آهک نیز در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۸۷.۶ درصد، ۵.۵ درصد و ۴.۷ درصد افزایش یافتند.

مرکز آمارهند اعلام کرد: مجموع تولید مواد معدنی در این کشور از ابتدای آوریل تا پایان سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی شاهد رشد ۴.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی بوده است.

تولید مواد معدنی فلزی

تولید بوکسیت هند طی سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی یک میلیون و ۶۶۷ هزار تن اعلام شد. همچنین طی این مدت، تولید کرومیت و کنسانتره مس این کشور به ترتیب ۱۱۶ هزار تن و ۱۰ هزار تن به ثبت رسیده است.

این در حالی است که ۹۲ کیلوگرم طلا، ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۲ هزار تن کنسانتره مس، ۱۶۳ هزار تن سنگ منگنز و همچنین ۴۵ هزار تن کنسانتره روی طی سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی در هند تولید شده است.

مواد معدنی غیرفلزی

میزان تولید مواد معدنی غیرفلزی همچون سنگ آهک ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن، فسفریت ۱۵۰ هزار تن و الماس ۷۰ قیراط طی سپتامبر سال جاری به ثبت رسیده است.

تولید زغال سنگ این کشور نیز طی سپتامبر سال جاری ۵۸ میلیون تن گزارش شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: