کد خبر: ۳۸۷۹۹۶
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
نایب رییس هیئت مدیره و جمعی از مدیران بانک دی با خانواده‌های شهیدان «علی عتابی» و «جمشید نیکبخت بندری» در شهر اهواز دیدار کردند و یاد و خاطره این دو شهید والا مقام دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

دیدار مدیران ارشد بانک دی با خانواده معزز دو شهید دوران دفاع مقدس در اهواز

به نقل از روابط عمومی بانک دی، امیر عباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیئت مدیره، امیر بهمن رئوف رئیس اداره حوزه مدیریت، ناصر بیاتلو مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست، حامد زواره مشاور مدیر عامل و دبیر شورای سیاست‌گذاری فرهنگی بانک دی با همراهی حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با حضور در محل زندگی مادران دو شهید والامقام «علی عتابی» و «جمشید نیکبخت بندری»، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

امیر عباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک دی در دیدار با مادر شهید «علی عتابی»، خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری را از ماموریت‌های بانک دی برشمرد و گفت: شهدا با جانفشانی و ایثار خود در عهد و پیمانی که با خداوند بستند ثابت قدم ماندند و وظیفه امروز ما صیانت از خون پاک شهدا و ادامه راه و مسیر آن‌ها است.

وی همچنین در دیدار با مادر شهید «جمشید نیکبخت بندری» یادآور شد؛ خانواده معزز شهدا سرمایه‌های کشور و انقلاب هستند، اگر شجاعت بی نظیر و استقامت شهدا نبود، دشمن غدار هرگز از خاک سرزمین مقدس ایران عقب نشینی نمی‌کرد و طمع تعرض به این کشور از دیگر دشمنان برای همیشه سلب نمی‌شد،  لذا مردم ایران اسلامی باید همیشه قدرشناس شهدا و خانواده معظم آن‌ها باشند، نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به درختی تنومند و با ریشه‌های عمیق تبدیل شده است.  

در این دیدارها، مادران شهیدان عتابی و نیکبخت بندری نیز به بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود و مجاهدت‌های آن‌ها در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس پرداختند.

گفتنی است، شهید «علی عتابی» در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی مهران و شهید «جمشید نیکبخت بندری» نیز در دهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: