April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۰۰۹
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
0
شاخص کل بورس که روز گذشته به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد سقوط کرده بود پس از ۱۱ هزار واحد صعود طی معاملات امروز، دوباره توانست کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را به دست بیاورد.

بورس کانال از دست داده را پس گرفت

شاخص کل بورس امروز با ۱۱ هزار و ۵۵۵ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۸۹۶ واحد افزایش تا رقم ۴۰۲ هزار و ۸۵۵ واحد ایستاد.

در این بازار ۲۸۹ هزار معامله به ارزش ۳۷ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت تهران و سایپا نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۱۲۴ واحد افزایش تا رقم ۱۸ هزار و ۴۷۰ واحد افزایش یافت.

در این بازار ۲۰۲ هزار معامله به ارزش ۱۳۲ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال صورت گرفت.

پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صباتامین، فرابورس ایران، بیمه پاسارگاد، پالایش نفت شیراز و آهن و فولاد ایرانیان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: