April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
با حضور رییس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران:
کد خبر: ۳۸۸۰۷۱
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
در نشستی که با حضور رییس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران در شعبه بیمه پارسیان در شهر رشت برگزارشد، محصولات و خدمات دیجیتال و مبتنی بر فضای مجازی و الکترونیکی بیمه پارسیان معرفی شد.

خدمات و محصولات دیجیتال و فناورانه بیمه پارسیان معرفی شدند

در این نشست اویار حسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان در سخنانی این محصولات و خدمات جدید و فناورانه بیمه پارسیان را معرفی و یادآور شد که تمام این محصولات و خدمات برپایه تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و به مرحله اجرا درآمده اند و سعی می‌کنیم در جهت پیشرفت‌های تکنولوژی دنیا به ارایه خدمت به بیمه گزاران خود بپردازیم تا بتوانیم رضایتشان را هرچه بیشتر بدست آوریم و کار بیمه‌ای ایشان را به نحو آسان و مطلوبی ارایه دهیم.

در توضیح این محصولات و خدمات، مدیران فناوری اطلاعات، بیمه‌های اتومبیل و طرح و برنامه بیمه پارسیان توضیحات کامل خود را در حضور مهندس بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دکتر کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران، تعداد از مدیران عامل شرکت‌های بیمه و اعضای شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گیلان ارایه نمودند که این محصولات و خدمات شامل؛ تعیین برخط مقصر حادثه، اعلام خسارت و تشکیل پرونده خسارت بیمه بدنه خودرو، نرم افزار چتر همراه بیمه پارسیان با انواع و اقسام امکانات و خدمات بیمه ای، سیستم فروش اینترنی پیشرفته بیمه شخص ثالث اتومبیل، باشگاه مشتریان بیمه پارسیان، انواع نرم افزار‌های ارتباط با بیمه گزاران جهت سهولت و دسترسی به خدمات بیمه پارسیان و در مجموع راه اندازی محیط کار هیبریدی و همچنین بیمه نهال زندگی که مبتنی بر ارتباط مشترک بانک و بیمه در حوزه بیمه‌های زندگی می‌باشد از انواع این محصولات و خدمات بودند که توسط مدیرعامل و مدیران مربوطه بیمه پارسیان معرفی شدند.

همچنین دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران در سخنان خود بیمه پارسیان را از شرکت‌های پیشرو و به روز در حوزه فناوری در صنعت بیمه بر شمرد و اراده این خدمات گسترده و جدید را نیز نشانه‌ای از وجود مسیری درست و به روز در این شرکت دانست.

در ادامه رییس کل بیمه مرکزی در آغاز سخنان خود از ارایه این خدمات توسط بیمه پارسیان ابراز خرسندی نمود و با تاکید بر حرکت هرچه بیشتر صنعت بیمه به سمت ارایه خدمات و محصولات بر پایه دیجیتال و الکترونیک، آن را یک ضرورت در زندگی و جامعه امروز دانست.

در پایان لوح یادبود رونمایی از این محصولات به امضای رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دبیر کل سندیکای بیمه گران، معاونان ایشان و مدیران عامل شرکت‌های بیمه حاضر در این مراسم رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: