عیسی فرهادی در دیدار معاون،مدیران و کارکنان معاونت فنی-زیربنایی سازمان:
کد خبر: ۳۸۸۱۰۷
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
0
عیسی فرهادی در دیدار معاون،مدیران و کارکنان معاونت فنی-زیربنایی سازمان گفت: حوزه فنی و زیربنایی دارای نقش محوری در توسعه منطقه آزاد انزلی است.

حوزه فنی و زیربنایی دارای نقش محوری در توسعه منطقه آزاد انزلی است

به گزارش مدیریت روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در ادامه جلسات کارشناسی منعقده مدیرعامل سازمان با حوزه‌های کاری مختلف؛ عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با معاون، مدیران و کارکنان معاونت فنی-زیربنایی دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برای استقلال و آزادی خود بهای سنگینی ظرف ۴۳ سال گذشته پرداخت نموده و اقدامات اخیر به منظور تجزیه ایران و نظام صورت گرفته و سایر اظهار نظر‌ها بهانه دست یابی این اهداف است که با حضور در صحنه ملت ایران، شکست خوردند. وی نسبت به حضور در جمع باصفا و تحصیل کرده معاونت فنی-زیربنای سازمان اظهار خوشحالی کرد و گفت: منابع انسانی مهمترین و اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی است که باید نسبت به تقویت و حمایت از نیرو‌های کارشناس و متعهد اقدام نمود.

عیسی فرهادی بر نقش محوری حوزه فنی و زیربنایی در توسعه منطقه آزاد انزلی تأکید کرد و اظهار داشت: تسهیل در امور خدماتی و ارائه مجوز‌های صادره ازسوی سازمان برای فعالین اقتصادی، سرمایه گذاران و ساکنین محدوده منطقه باید در اولویت کاری قرار گیرد.
 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با ارائه تحلیلی از فرصت‌ها و نیاز‌های سازمان متبوع خود در حوزه‌های راه و ترابری؛ خواستار ایجاد اداره راه و ترابری شد و افزود: علی رغم گذشت حدود ۱۶ سال از شروع به فعالیت رسمی این منطقه، منطقه آزاد انزلی در زمینه‌های زیرساختی و اجرای طرح‌های توسعه ای، عمرانی، یک منطقه جوان و رو به رشد محسوب می‌شود و این فرصتی برای اجرای طرح‌های آینده پژوهانه جهت تأمین نیاز‌های فرامنطقه‌ای این منطقه در مناسبات بین المللی کشورمان ارزیابی می‌گردد.

وی وجوه مختلفی که بر نمونه و متمایز بودن منطقه آزاد انزلی در شاخص‌های گردشگری، ترانزیتی و ... تصریح دارد را برشمرد و بر لزوم تکمیل طرح‌های عمرانی-زیرساختی موجود و تعریف چند طرح جدید در سال آتی تأکید کرد.

فرهادی توجه به عمران روستایی، نظارت بر پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری، اجرای طرح تفصیلی، پاکدستی و فساد ستیزی در مسیر اجرای قانون و ارائه خدمات را بسیار مهم عنوان کردو گفت: باید عنایت داشت که در دوران تحریم‌های شدید و فرصت‌های پیش روی، انجام وظایف خود را به عنوان یک وظیفه ملی قلمداد کرده و انجام دهیم.

گفتنی است در این دیدار محمد باقر فاتحی معاون فنی و زیربنایی، مدیران و پرسنل حوزه معاونت به بیان فعالیت حوزه‌های کاری، نظارتی، خدماتی خود، طرح‌های و برنامه‌های در دست اجرا و پیش بینی شده پرداخته و نقطه نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: