April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۲۱۳
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
0
سید مصطفی میرسلیم صبح امروز سه شنبه ۳۰ آبان بعد از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه شرکت ملی مس بازدید و در جریان اقدامات زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.

خانه‌های کدام مناطق تهران مشمول نوسازی می‌شوند؟

عضو تشخیص مصلحت نظام در این بازدید گفت: صنعت مس آینده بسیار روشنی را پیش رو دارد.

میرسلیم در ادامه با تاکید بر ضرورت تسلط بر فن آوری روز دنیا، افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم و پوشش جدی صورت گیرد که متناسب با جایگاه کشورمان این صنعت را رشد دهیم.

عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که تاکنون برای رشد صنعت ملی مس صورت گرفته است، اظهار کرد: با استفاده از تجربه ۵۰ ساله‌ای که در صنعت مس بدست آورده‌ایم و معادن بسیار قوی و همچنین با استفاده از جوانان تحصیلکرده در رشته معدن می‌توانیم کاملا بر فن آوری‌هایی که پیرامون این صنعت وجود دارد مسلط شده و با افزایش ظرفیت تولید به ۱ میلیون تن حرف اول را در این صنعت بزنیم.

میرسلیم در این بازدید از نزدیک در جریان اقدامات زیست محیطی شرکت ملی مس از جمله احداث کارخانه اسید سولفوریک و فعالیت آن به عنوان کارخانه سبز، طرح جامع آب به منظور افزایش بهره وری و همچنین سایر طرح‌های محیط زیستی که ازسوی شرکت مس اجرا شده است، قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: