کد خبر: ۳۸۸۲۱۶
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
امروز حباب سکه به یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز‌های قبل، ۲۰۰ هزار تومان بیشتر شده است.

افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حباب سکه

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ثبات نسبی و رو به کاهش نرخ طلا در بازار‌های جهانی اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا با افت نسبی به ۱۷۳۷ دلار رسیده است. قیمت هر اونس نقره نیز به ۲۱ دلار و ۱۹ سنت است.

کشتی آرای در ادامه در خصوص آخرین قیمت‌های بازار امروز طلا و سکه اظهار داشت: در معاملات امروز (چهارشنبه دوم آذرماه ۱۴۰۱) با توجه به ثبات نسبی قیمت ارز و قیمت جهانی طلا، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۴۹۶ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۶۶۲ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۸۲۸ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۹۹۵ هزار تومان رسید.

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: امروز حباب سکه به رقم یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز‌های قبل، ۲۰۰ هزار تومان بیشتر شده است.

برچسب ها: طلا ، سکه ، بازار ، معاملات ، ارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: