رصد بازار خودرو‌های داخلی؛
کد خبر: ۳۸۸۲۲۱
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
رصد بازار نشان دهنده آن است که برخی از محصولات سایپا هم امروز همانند پرتیراژ‌های ایران خودرو با رشد قیمت در بازار عرضه شد.

سایپایی‌ها در مسیر رشد قیمت

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» و «تیبا صندوقدار» تنها خودرو‌هایی بودند که در بازار رشد قیمت داشتند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر قیمت گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت خودرو در بازار را می‌توان به نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار نسبت داد. با این حال فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می‌کنند که بازار خودرو‌های صفر همچنان بدون مشتری است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودرو‌های «شاهین»، «کوییک R»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا ۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» در بازار امروز بدون تغییر ۳۷۲ میلیون تومان قیمت خورد. اما رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد یک میلیونی در بازار ۲۲۶ میلیون تومانی دست به دست شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم بدون تغییر راهی بازار شدند. با این شرایط «کوییک R» در بازار به ۲۲۹ میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۲۲ میلیون تومانی شد.

اما «تیبا صندوقدار» هم در بازار ۲۱۲ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲ میلیونی را ثبت کرد و «تیبا ۲ معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۲۲۰ میلیون در بازار دست به دست شد.

برچسب ها: بازار ، قیمت ، سایپا ، خودرو ، قیمت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: