April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۲۵۱
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
0
روز چهارشنبه پرسنل صندوق بازنشستگی در اعتراض به ناکارآمدی و ضعف مدیریتی مدیرعامل این صندوق تجمع کردند، شنیده‌ها حاکی از آن است که بعد از تجمع دیروز، اسکندری عزل و مولوی به عنوان سرپرست این صندوق انتخاب شده است.

برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری صحت دارد؟

پس از بروز برخی حواشی و حتی درگیری‌ها درمورد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند که محمد اسکندری برکنار شده است؛ هرچند هنوز منابع رسمی خبر را تایید یا رد نکرده‌اند.

روز چهارشنبه (۲ آذر) پرسنل صندوق بازنشستگی در اعتراض به ناکارآمدی و ضعف مدیریتی مدیرعامل این صندوق تجمع کردند که در انتها به برخورد فیزیکی میان پرسنل و مدیر صندوق ختم شد و با حضور نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پایان رسید.

 شنیده‌ها حاکی از آن است که بعد از تجمع دیروز، اسکندری عزل و مولوی به عنوان سرپرست این صندوق انتخاب شده است؛ یعنی همان کسی که وزیر رفاه برای ختم درگیری دیروز، او را به عنوان نماینده خود به ساختمان صندوق بازنشستگی فرستاده بود.
با این حال، «خبر فوری» که پیش‌تر ادعا کرده بود یکی از مدیران ارشد دولت از شخص اسکندری حمایت می‌کند و در صورت ادامه این روند نام این مدیر را فاش خواهد کرد، نوشته که خبر تغییرات در ریاست صندوق، فعلا صحت ندارد.

کارمندان صندوق بازنشستگی در تجمع دیروز بیان کردند در صورت عدم رسیدگی به شرایط و ادامه فعالیت اسکندری به عنوان مدیرعامل، روز شنبه دست از کار خواهند کشید. «رویداد ۲۴» هم نوشته بود که میزان درگیری به حدی بوده که مدیرعامل را از اتاقش بیرون کشیده‌اند و کار به نیروی انتظامی کشیده است.

یکی از اولین اقدامات صولت مرتضوی پس از نشستن بر صندلی وزارت کار، بازدید سرزده از صندوق بازنشستگی کشوری و گفت‌وگوی مستقیم با پرسنل این صندوق بود و در این بازدید، کارمندان اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود اعلام کرده بودند.

محمد اسکندری توسط حجت‌الله عبدالملکی - وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی - در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰ به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد که باتوجه به تغییر وزیر در اواخر مهر امسال، بروز تغییرات در مدیریت این صندوق دور از ذهن نیست.

پیش از اسکندری، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بود که در پایان شهریور ۱۴۰۰ از این صندوق خداحافظی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: