کد خبر: ۳۸۸۳۷۷
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج، ضمن گرامیداشت این هفته و ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسیجی، بسیج را نیرویی پرصلابت در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرز‌های میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان توصیف کرد.

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی و عامل شکست و خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان است

متن پیام دکتر میرهاشم موسوی به مناسبت هفته بسیج به این شرح است:

سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین این نهاد مردمی و حافظ امنیت، اقتدار و آرامش جامعه، به ابتکار رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی را به محضر ملت شریف ایران اسلامی و همه کسانی که در این نهاد مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز، مشغول خدمت به میهن و مردم بوده و هستند، تبریک عرض می‌نمایم.

واژه بسیج و بسیجی در قاموس انقلاب اسلامی، حاوی دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت‌مداری، ایمان و ازخودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت از عالی‌ترین و برجسته‌ترین این مفاهیم است و آن‌گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرموده‌اند "بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. "

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی است که نقشی بی‌بدیل در سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم داشته و بسیجیان عزیز ما پس از حضور مقتدرانه در حماسه دفاع مقدس، توانسته‌اند در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی جایگاهی منحصر به فرد داشته و منشاء تحول باشند؛ جایگاهی که مقام معظم رهبری در مورد آن فرموده‌اند: "عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست‌اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می‌توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثربخش و مشکل‌گشا باشید، این تجربه چند دهه ملت ایران است. "

در این روز‌ها نیز بسیجیان عزیز ما حافظان امنیت مردم در برابر اغتشاشگران هستند و در این راه شاهد شهادت چندین عزیز بسیجی از جمله شهید سلمان امیراحمدی بسیجی شاغل در یکی از مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی بوده‌ایم. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای بسیج، مطمئن هستم که ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، همواره قدردان خدمات بسیج و بسیجیان بوده و نقش این نیروی پرصلابت در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرز‌های میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان را از یاد نخواهند برد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: