April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۳۹۶
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
0

 

 

امروز بسیاری از افراد مایل هستند که کسب درآمدشان به صورت دلار باشد. بر همین اساس برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به بازارهای مالی وارد می شوند. بازارهای مالی دسته بندی های متفاوتی دارند که یکی از آنها فارکس دیگری ارز دیجیتال می باشد. یکی از مهمترین نکاتی که برای سرمایه‌گذاری در این بازارها باید بدانید این است که ارز دیجیتال با بازار مالی نامتمرکز فرق می کند. تفاوت ارزهای دیجیتال و بازارهای نامتمرکز را باید به خوبی بدانید و سپس برای سرمایه گذاری اقدامات لازم را انجام دهید.

 

سرمایه گذاری در بازار فارکس

 بازار فارکس یکی از انواع بازارهایی می باشد که برای تبادل ارزهای خارجی به عنوان بزرگترین بازار مالی شناخته می‌ شود. بسیاری از افراد برای کسب درآمد دلاری و برای سرمایه گذاری این بازار را انتخاب می نمایند. مهمترین مواردی که در این بازار معامله می‌ شود ارز، طلا، سهام کشور آمریکا، نفت و ... است. یکی از مهمترین مزیت هایی که بازار نامتمرکز این است که شما می توانید با هر یک از انواع واحدهای پولی وارد معامله گردید. ارزهای شما در این بازار یورو، دلار، پوند و غیره است.

بهترین زمان سرمایه گذاری در بازار نامتمرکز بعد از ثبت نام فارکس

زمان فعالیت کردن خرید و فروش ارز در این بازار بر اساس تقویم کاری بین المللی می باشد. شما می توانید از روز یک شنبه تا جمعه در این بازار فعالیت کنید. برای انجام دادن معاملات در بازار مالی نامتمرکز مانند بازار بورس به شرکت هایی که کارگزاری هستند نیاز دارید. شرکت ‌های کارگزاری را به عنوان واسطه ای بین فروشنده و خریدار می شناسند. از جمله مواردی که در این بازار تاثیر زیادی دارند بهره، نرخ بیکاری، تورم و غیره خواهد بود.

معامله‌گران از تقویم اقتصادی این بازار مالی بین المللی نامتمرکز برای به روز نگه داشتن رویداد اقتصادی و اطلاعات استفاده می نمایند. این بازار یکی از بازارهای غیر متمرکز می باشد. به همین دلیل مکان مشخصی برای آن تعبیه نشده است. با تمام این تفاسیر سرمایه ‌گذاران قادر هستند که از طریق پلتفرم هایی که کارگزاران برای آنها در نظر می گیرند برای خرید و فروش ارزهای خود اقدامات لازم را انجام دهند.توجه داشته باشید برای ثبت نام فارکس از بروکر معتبر استفاده کنید

 

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

 بازار ارز دیجیتال به عنوان یکی دیگر از بازارهایی شناخته می ‌شود که با بازار فارکس تفاوت زیادی دارد. در این بازار، خرید و فروش ارز ارز دیجیتال به عنوان واحدی که پول دیجیتال نام دارد انجام خواهد شد. گروه و یا نهاد خاصی روی این بازار نظارت نمی کند. تمامی ارزهای دیجیتال بدون واسطه و به طور مستقیم بین فروشنده و خریدار معامله می شوند. ارزهای دیجیتالی که در این بازار وجود دارند متنوع هستند. شما می توانید ارزهای اتریوم، لایت کوین، بیت کوین، مونرو و .... را در این بازار مشاهده کنید. برای وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال نیاز است که به صرافی های معتبر مراجعه نمایید. از طریق این صرافی ارز مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد. برای خرید ارزهای دیجیتال باید کیف پول مخصوصی را ایجاد نمایید. دقت داشته باشید که برای ایجاد کیف پول باید عوامل زیادی را در نظر داشته باشید.

 

 

یکی از انواع بروکرهای فارکس آلپاری می باشد. این بروکر اصالت روسی دارد و حدود ۲۲ سال در بازار فارکس فعالیت می کند. در واقع این بروکر را می توانیم به عنوان مهمترین بروکرهای بازار فارکس معرفی کنیم. شرکتی که ارائه دهنده بروکر مورد نظر می باشد، شرایط برای مناسبی را برای اجرا کردن معاملات فراهم نموده تا معامله ‌گران به سود زیادی دست پیدا کنند. شرکت بروکر در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. بروکر مورد نظر از آنجایی که توانایی زیادی داشته توانسته به عنوان بزرگ ‌ترین برند فارکس شناخته شود.

 

عملکرد بروکر آلپاری

مشتریان بروکر آلپاری به راحتی قادر هستند از حساب های استاندارد نانو بهره برداری نمایند. بهره برداری از حساب با سرعت بالایی انجام می شود، همچنین اسپرد زیادی در حساب ایجاد نخواهد شد. پلتفرم های معاملاتی متاتریدر ۵ و ۴ را در این بروکر ارائه داده‌ اند. برنامه های تشویقی و همچنین تخفیفات نقدی و جوایز از دیگر ویژگی‌ های این بروکر می باشند. حداقل واریزی که در این بروکر باید داشته باشید یک دلار است. پلتفرم های معاملاتی متفاوتی دارد و از ربات استفاده می کند. اسپرد این بروکر بدون محدودیت است و مزیت های زیادی به مشتری ارائه می دهد.

مزیت های بروکر آلپاری چیست ؟

 به طور کلی باید بدانید که بروکرهای فارکس و این بروکر دارای مزیت های زیادی می باشند. برخی از مهم ‌ترین مزیت‌ هایی که این بروکر فارکس دارد را  بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری در نظر می گیرند و از آنها بهره برداری می نمایند. شما با استفاده از این بروکر می توانید سرمایه‌ گذاری هوشمندی داشته باشید. این بروکر از پیشرفته ‌ترین پلتفرم ها پشتیبانی می کند و قابلیت های زیادی برای معامله گران حرفه ای ایجاد می نماید. امنیت بالای این بروکر به دلیل ذخیره سازی در بانک های مشهور و حساب های مجزا می باشد. سرعت سرور ها بالا است و دستورات بدون ریکوت اجرا می شوند. روش انتقال پول در کمتر از یک روز انجام خواهد شد. به زبان فارسی مسلط است و خدمات ایرانیان را با بالاترین کیفیت ارائه می ‌دهد. طرح های تشویقی و همچنین امتیازات زیادی در بعد از ثبت نام در بروکر آلپاری وجود دارد. این بروکر دارای پنل کاربری ساده ‌ای است و بیشتر از ۲۲ سال فعالیت می ‌کند.

 

ثبت نام در بروکر آلپاری و معایب آن

بعد از اینکه در مورد مزیت های بروکر آلپاری اطلاعات کافی به دست آوردید باید معایب آن را هم بشناسید. به طور کلی هر یک از بروکرهای بازار فارکس دارای مزیت ها و معایب خاصی هستند. بروکر مورد نظر سابقه ورشکستگی در چند کشور مانند نیوزلند انگلیس و آمریکا داشته است. اسپرد های این بروکر تا حدودی بالا می باشد. در واقع باید بدانید که در برخی از جفت ارزها اسپرد های این بروکر بالا است و این مسئله مشکلات زیادی به وجود می‌ آورد. در نمودارها گزارش هر یک از معاملات به صورت موقتی می باشد. در صورتی که گزارش مشکلات موقتی را در انواع نمودارهای بروکر مشاهده کنید یعنی به‌ راحتی نمی ‌توانید فعالیت معامله‌ گری تان را انجام دهید. با اینکه معایب متفاوتی در این بروکر وجود دارد اما بسیاری از افراد به دلیل مزیت های بی نظیر بروکر مورد نظر آن را مورد استفاده قرار می دهند.

برای ثبت نام در بروکر آلپاری باید وارد سایت آلپاری شوید. پس از ورود به این سایت، باید مشخصات دقیق خود ازجمله نام و نام خانوادگی (به زبان انگلیسی)، ایمیل معتبر و شماره همراه خود (بدون صفر ابتدایی) را وارد نمایید. پس از ورود اطلاعات، باید تیک پذیرش قوانین را زده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

ثبت نام در الپاری

تابعیت کشور خود، شهر محل سکونت خود را در مرحله بعدی باید وارد کرده و روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

الپاری ثبت نام

در مرحله بعدی، باید یکی از ۲ روش را برای دریافت کد تاییدیه برای بروکر انتخاب کنید:

  • در روش اول برای شما ایمیل ارسال می شود. در روش دوم، کد به شماره همراه شما ارسال می شود.
  • روش دوم قطعا سریع تر و راحتر تر است و توصیه می کنیم این روش را انتخاب کنید.

ثبت نام فارکس

پس از دریافت کد تاییدیه و وارد کردن این کد در کادر موردنظر، با کلیک روی گزینه اتمام ثبت نام، به مرحله بعدی وارد می شوید. در این مرحله، باید رمز عبوری را برای حساب کاربری خود مشخص کرده و سپس روی گزینه فعال سازی کلیک نمایید. دقت کنید که رمز عبور حداقل باید دارای 8 کاراکتر بوده و حاوی حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد باشد. سعی کنید این پسورد را در جایی امن یادداشت کنید تا آن را فراموش نکنید. 

ثبت نام فارکس الپاری

نکات مهمی درمورد بروکر آلپاری وجود دارد که بهتر است هنگام فعالیت در این بروکر از آنها مطلع باشید:

  • در زمان نگارش این مقاله، هیچ طرحی برای پاداش یا بونوس از سوی آلپاری ارائه نشده است.
  • به منظور وریفای حساب خود می توانید یک تصویر از کارت ملی خودتان در پروفایل شخصی خود آپلود کنید. درواقع، نیازی به ترجمه کارت ملی نخواهید داشت.
  • حداقل واریزی برای شارژ حساب نانو فارکس مبلغ 1 دلار است. برای حساب استاندارد فارکس، حداقل واریزی مبلغ 20 دلار است. 
  • برای حساب باینری آپشن حداقل واریزی مبلغ 1 دلار است. 
  • می توان شارژ حساب را از طریق وبمانی و اتریوم و یا واریز بصورت ریالی انجام داد. هر ایرانی می تواند براحتی ازطریق این سه روش نام برده، حساب خود را شارژ نموده یا درخواست برداشت موجودی حساب داشته باشد. اگر قصد واریز ریالی را دارید، باید با پشتیبانی سایت آلپاری هماهنگی های لازم را داشته باشید.
  • در آلپاری قادرید در هر روز بی نهایت ترید داشته و هیچ محدودیتی همچون سایر بروکرها نخواهید داشت.
  • شما می توانید 20 ترید همزمان تا سقف 5000 دلار باز کنید.
  • بروکر آلپاری فاقد سقف واریز و برداشت است. یعنی هر میزان که بخواهید می توانید دلار وارد حساب خود کرده یا از آن خارج کنید. 
  • هر فرد می تواند 2 حساب آلپاری بسازد و به هیچ عنوان بلاک نخواهد شد.

یک نکته مهم درمورد تمامی بازارهای بین المللی در سرتاسر جهان، روزهای کاری و تعطیلی است. در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته در تمامی بازارهای مالی،‌ هیچ معامله گری قادر به فعالیت نخواهد بود. پیشنهاد می شود در این دو روز سطح دانش و اطلاعات خود را با مطالعات بیشتر بالا برده یا این دو روز را استراحت کنید!

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: