جعفری در جلسه پایش طرح های فولادی استانی اعلام کرد:
کد خبر: ۳۸۸۴۴۲
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
0
رئیس هیات عامل ایمیدرو از آمادگی این سازمان برای ارائه کمک های مالی و مشاوره ای به طرح های هفتگانه فولادی و به بهره برداری رسیدن آن ها خبرداد.

ایمیدرو آماده ارایه کمک به واحدهای فولاد سازی طرح های هفتگانه است

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، وجیه الله جعفری شامگاه دیروز در جلسه پایش طرح‌های هفتگانه فولادی که در محل شرکت ملی فولاد ایران و با حضور اعضای هیات عامل ایمیدرو، معاونان وکارشناسان این سازمان، مدیرعامل و معاونین شرکت ملی فولاد ایران و مدیران عامل طرح‌های هفتگانه فولادی برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: مدیران و مجریان طرح‌ها زمانبندی لازم را برای تکمیل و راه اندازی در دستورکار خود داشته باشند و بر همین اساس هم ما در ایمیدرو با سطح بندی و اولویت بندی نیاز‌ها اقدامات لازم برای کمک و مساعدت به طرح‌ها را انجام می‌دهیم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو همچنین خاطر نشان ساخت: مشکلات مالی در همه پروژه‌ها وجود دارد، ولی باید مجری، مشاور و پیمانکار به یک اجماع برای تعیین نیاز‌های مالی خود برسند و ما هم درکنارشان خواهیم بود منوط به اینکه همه چیز بصورت مدون و برنامه ریزی شده به ما ارائه شود.

توجه به محیط زیست

وی با تاکید بر اینکه کمبود آب، گاز و برق از مشکلات اساسی کشور هست، خاطرنشان ساخت: ما در حال رایزنی با وزارتخانه نیرو و دیگر دستگاه‌های مسئول هستیم تا کمترین قطعی انرژی‌های مذکور به واحد‌های معدنی و فولادی تحمیل شود، ولی باید این را در نظرداشته باشید که حتما برای استفاده از پساب‌های شهری برنامه ریزی و تلاش مجدانه داشته باشید تادراین شرایط کم آبی تولید درطرح‌های هفتگانه دچارمشکل نشود و استفاده از پساب علاوه براینکه یک برنامه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست می‌باشد باعث استفاده بهینه از منابع آبی کشور نیز خواهدشد.

بنا به این گزارش درابتدای جلسه پایش طرح ها‌ی فولادی محمدآقاجانلو مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران، برگزاری این جلسه را در ادامه جلسات گذشته پایش طرح‌ها دانست و اظهار داشت: در نظر داشتیم ریاست ایمیدرو و اعضای هیات عامل این سازمان از نزدیک در جریان چگونگی پیشرفت طرح‌ها و مسائل و مشکلات آن‌ها قرار بگیرند و راهکار‌های لازم را ارائه کنند.

سپس محمدخادمی معاون توسعه و برنامه ریزی شرکت ملی فولادایران، گزارش مبسوطی از وضعیت طرح‌های مذکور به ویژه روند پیشرفت واحد‌های فولادسازی این طرح‌ها ارائه کرد و سپس مدیران مجتمع‌های فولادی سپیددشت، بافت، نی ریز، شادگان، میانه، قاینات طی سخنانی آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌ها را بیان کردند و به توضیح مسائل و مشکلات مبتلا به واحد‌های زیر مجموعه خود پرداختند.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی فولاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: