April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
اکبریی نحوه مدیریت ریسک‌های بالا هنگام سرمایه گذاری را تشریح کرد
کد خبر: ۳۸۸۴۶۰
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
یک کارشناس بازار رمز ارز با تاکید بر اهمیت داشتن آگاهی و تسلط بر نحوه خرید و فروش رمز ارز گفت: رمز ارزها، آگاهی مردم را مدیون رسانه‌ها هستند، زیرا در چند سال اخیر رمزارز‌ها در تمامی رسانه‌ها به صورت ویژه پوشش داده شده اند.

بالا بردن آگاهی شرط مقابله با زیان‌های تجارت رمزارز

مرتضی اکبری با اشاره به زیان‌هایی که در نتیجه نداشتن آگاهی در حوزه رمز ارز ایجاد می‌شود گفت: رمز ارز یک حوزه تخصصی است که اصطلاحات و روش‌های خاص خودش را دارد، بنابر این اگر فردی بدون داشتن آگاهی و تسلط وارد این حوزه شود، شاید نتواند انتظار خود را از رمزارز برآورده کند.
وی با تاکید بر اینکه بهتر است کاربران پیش از سرمایه‌گذاری یا هر فعالیت دیگری، درمورد ارز‌های دیجیتال مدنظرشان به صورت کامل تحقیق کنند گفت: سرمایه گذاران باید مالک، سازنده و شرکت پشتیبان ارز دیجیتال را بشناسند و به صورت دقیق و جامع تحقیق کنند که ارز مورد نظر چه سالی عرضه شده و در کدام مرحله از توسعه است.
این کارشناس بازار ارز‌های دیجیتال با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بازار‌های مالی ریسک‌های بالایی دارد گفت: با بالا بردن دانش و آگاهی می‌توان از میزان این ریسک‌ها کم کرد و حتی زیان‌های احتمالی را در صورت داشتن آگاهی و تسلط بر بازار به سود تبدیل کرد.
وی از نقش آفرینی آموزش در بهبود معاملات رمز ارز خبر داد و گفت: بدلیل آنکه کاربران و کسانی که تمایل به فعالیت در عرصه رمزارز دارند، باید به آموزش، افزایش دانش و توانمند سازی خود در دنیای ارز‌های دیجیتال اقدام کنند که در این زمینه کلاس‌های زیادی با اساتید مجرب در سراسر ایران به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شود. ‬
اکبری از روش‌های دیگر آموزش خبر داد و گفت:علاوه بر کلاس‌های حضوری که برگزار می‌شود، وبینار‌های آنلاین خوبی هم موجود است که علاقمندان از طریق این وبینار‌ها به راحتی می‌توانند اطلاعات خود را بروز نگه دارند تا از زیان‌های احتمالی در عرصه رمزارز جلوگیری کنند.
وی با تاکید بر اینکه برای سرمایه گذاری در عرصه ارز دیجیتال، به ابزار‌های متنوعی نیاز است گفت: یکی از ابتدایی‌ترین موارد برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، انتخاب یک صرافی معتبر است.
این کارشناس بازار ارز دیجیتال به معرفی ابزار‌های کارگشا در این عرصه پرداخت و گفت: ابزار‌های تحلیلی فاندامنتال و تکنیکال به کاربران کمک می‌کند تا بدانند چه زمانی سرمایه‌شان را وارد بازار کنند و چه زمانی بهتر است آن را خارج کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: