April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۵۳۴
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
0
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها اشاره کرد.

آغاز پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در ۶۵ شهر و ۱۰ استان

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه دیدار‌های هفتگی خود با نمایندگان مردم، امروز دوشنبه ۷ آذر با محمد علیپور نماینده مردم ماکو، پلدشت، چالدران و شوط، حسین گودرزی نماینده مردم درود و ازنا و سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، شیروان، چرداول و ملکشاهی دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار‌ها به آخرین وضعیت توسعه ارتباطات در روستا‌ها اشاره کرد و گفت: در برخی از استان‌ها و مناطق به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق، مشکلاتی وجود دارد، اما تلاش می‌کنیم بر اساس برنامه ریزی انجام شده ارتباطات روستا‌ها تامین شود.

زارع پور همچنین به پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها نیز اشاره کرد و گفت تاکنون ۱۰ شرکت و اپراتور برای اجرای این طرح ملی پای کار آمده اند و کار در ۶۵ شهر در ۱۰ استان آغاز شده است و امیدوارم که تا دهه فجر سال جاری، در سراسر کشور آغاز شود.

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات برای بررسی بهتر وضعیت ارتباطات برخی از روستاها، با دهیار یکی از روستا‌ها تماس گرفت و وضعیت ارتباطات و اینترنت روستا را بررسی کرد.

نمایندگان حاضر در این دیدار‌ها نیز به مشکلات ارتباطات روستا‌ها و مناطق حوزه انتخابیه خود، وضعیت فیبرکشی برخی از مسیر‌ها و لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: