April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۶۹۲
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا اعلام کرد باید یک حسابرسی کامل درباره اینکه پول ما کجا رفته است وجود داشته باشد.

درخواست حسابرسی از کمک مالی آمریکا به اوکراین

نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا اعلام کرد باید یک حسابرسی کامل درباره اینکه پول ما کجا رفته است وجود داشته باشد و باید اطمینان حاصل کنیم مناسبات اوکراین با FTX کاملا قانونی است.

به گزارش پایگاه اینترنتی مدرن دیپلماسی، تام مک کلینتاک نماینده جمهوریخواه از ایالت کالیفرنیای آمریکا در برنامه کندی شبکه فاکس بیزینس اعلام کرد باید مشخص شود میلیون‌ها دلاری که در طول سال‌ها توسط اوکراین به خانواده جو بایدن رئیس جمهور پرداخت شد سیاست خارجی ما را تحت شعاع قرار نداده است.

تام مک کلینتاک افزود: ما به یک حسابرسی کامل درباره پولی که توسط آمریکا ارسال شده است نیاز داریم. باید اطمینان حاصل شود که این کشور روابط غیرقانونی با FTX (صرافی مستقر در باهاما) ندارد و میلیون‌ها دلاری که در طول سال‌ها توسط اوکراین به خانواده جو بایدن رئیس جمهور پرداخت شد سیاست خارجی ما را تحت شعاع قرار نداده است.

وی خاطر نشان کرد: من از کمک اولیه به اوکراین حمایت کردم. اوکراین در درجه اول مسئله امنیتی اروپا محسوب می‌شود. حال، شما به ارقام نگاه می‌کنید و متوجه می‌شوید که آمریکا حدود ۵۴ میلیارد دلار به اوکراین کمک کرده است و کمک اتحادیه اروپا فقط ۱۶ میلیارد دلار در اختیار این کشور قرار داده است. آن‌ها حدود نیمی از تولید ناخالص داخلی ما را دارند، اما تنها نزدیک به یک سوم کمک ما را در اختیار اوکراین قرار داده اند. اکنون، با توجه به این واقعیت به نظر می‌رسد کمک‌های آن‌ها نیز باید دست کم با کمک‌های ما برابری کند.  

وی گفت: معتقدم که باید یک حسابرسی کامل درباره اینکه پول ما کجا رفته است وجود داشته باشد و ما باید اطمینان حاصل کنیم که مناسبات اوکراین با FTX همانطور که این کشور ادعا می‌کند کاملا قانونی است. فکر می‌کنم شهروندان آمریکایی نیز مایلند اطمینان پیدا کنند که میلیون‌ها دلاری که طی سال‌ها توسط اوکراین به خانواده بایدن پرداخت شد سیاست خارجی ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: