April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۶۹۹
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
0
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به ۶ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

دستگیری زورگیران جنوب تهران

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله ابوذر توسط موتورسیکلت دو ترک، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و گشت زنی‌های هدفمند افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات متهمان و ساعات حضور آنان را شناسایی کردند، افزود: روز گذشته در حال گشت زنی در نقاط و ساعات حضور متهمان در محله ابوذر تهران موتورسیکلت دو ترک با همان مشخصات را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده که متهمان با رویت خودروی پلیس به سرعت از محل متواری که در یک تعقیب و گریز و با درایت ماموران هر ۲ متهم زمین گیر و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و ۶ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهمان ۳۲ و ۴۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی و زورگیری با تهدید سلاح سرد در جنوب تهران و ۶ فقره سرقت مشابه معترف شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی برای کشف جرائم احتمالی متهمان خاطرنشان کرد: متهمان با ۶ شاکی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: