April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۷۱۱
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
مدیرعامل بیمه دانا در پیامی، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)، فرارسیدن روز پرستار را به همه پرستاران عزیز کشورمان تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت روز پرستار

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

حضرت علی علیه السلام

تنها انسان‌هایی می‌توانند نامِ بزرگِ و بی‌بدیلِ پرستار را با خود همراه سازند که به معنای واقعی کلمه دست از جان شسته‌اند و سلامت جسم و جان دیگری را بر تنِ خسته خویش اولویت داده و ارجح میدانند.

انسان‌های صبور، بخشنده، ایثارگر و بی‌توقع که هر لحظه در دامِ خطر و بلا افتاده تا جانِ عزیزی را به شیرینیِ زندگی بازگردانند.

بی شک تخصص و تجربه آن هنگام ارزشمند و کارساز است که ذاتِ پاکِ انسانی در روح و تنتان ریشه دوانده باشد و این مثالی بی مانند برای مقام و کسوت والای پرستاران، این فرشتگان سپید‌پوش است.

ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، برای همه پرستارانِ ایران عزیزمان تنی سلامت، روحی آرام، احوالی خوش و عمری بلند را از درگاه خداوند منان خواستارم و امیدوارم همواره عزتشان ماندگار و زندگیشان پایدار باشد.

رضا جعفری

نهم آذرماه ۱۴۰۱

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: