April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار؛
کد خبر: ۳۸۸۷۲۰
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی، از پرستاران مجموعه تقدیر کرد.

دکتر مرتضوی از بیمارستان شهید لبافی‌نژاد بازدید کرد

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» با همراهی «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، «سیدمرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کار و جمعی از مدیران این وزارتخانه، از بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد تهران بازدید کرد.

مرتضوی ضمن دیدار با پرستاران و کادر درمان فعال در این مجموعه درمانی، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به آنان تبریک گفت.

وزیر کار در عیادت و گفتگو با بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان شهید لبافی‌نژاد نیز در جریان روند درمان و مشکلات آنان قرار گرفت.

کادر پرستاری نیز در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبات خود را در خصوص اجرای قانون مصوب تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، سختی کار پرستاری، برقراری فوق‌العاده خاص، تنوع خدمات پرستاری و تفاوت حقوقی به‌خاطر نوع قرارداد و پایین‌بودن امنیت شغلی نیرو‌های طرحی و شرکتی را با مرتضوی در میان گذاشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: