April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۷۳۸
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از محل تاسیس بیمارستان یک هزار تخت خوابی شهر همدان بر حمایت این بانک از طرح های مربوط به سلامت و بهداشت عمومی تاکید کرد.

تاکید بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های حوزه سلامت و بهداشت عمومی

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین در این بازدید که حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و معاونان و روسای ادارات کل و تعدادی از مدیران استانی حضور داشتند، گفت: در این طرح، بانک ملی ایران به عنوان بانک عامل، کنسرسیومی را با حضور بانک‌های دیگر تشکیل می‌دهد و نسبت به تامین مالی ساخت این بیمارستان اقدام می‌کند.

حاجی بابایی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از نقش آفرینی بانک ملی ایران در طرح‌هایی که ارایه دهنده خدمات عمومی هستند، گفت: طرح تاسیس بیمارستان یک هزار تخت خوابی همدان سال‌ها قبل تصویب شد، اما به دلیل عدم تامین مالی، ساخت آن به تاخیر افتاد. حاجی بابایی ابراز امیدواری کرد با پیشگامی بانک ملی ایران، این طرح به زودی وارد فاز اجرایی شود.

گفتنی است مدیر عامل بانک ملی ایران در سفر به شهر همدان، از شعبه مرکزی این بانک نیز بازدید کرد. دکتر فرزین در این بازدید با کارکنان و مشتریان این شعبه گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

وی همچنین راهکار‌هایی را برای ارتقای عملکرد این شعبه ارائه کرد. مدیر عامل بانک ملی ایران سپس در آستان مقدس حسین بن علی النقی (ع) حضور یافت و به زیارت بارگاه این سلاله پاک خاندان عصمت و طهارت (ع) پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: