April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۷۷۱
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
مراسم رونمایی سری شیائومی ۱۳ که ابتدا قرار بود در ۱۰ آذر برگزار شود، به‌تأخیر افتاد و حالا مشخصات مربوط به این مدل قبل‌از معرفی رسمی فاش شده است.

مشخصات سری شیائومی ۱۳ قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

افشاگرانی با نام‌های «ایشان آگاروال» و «Panda is Bald» اطلاعاتی درمورد سری شیائومی ۱۳ که ابتدا قرار بود در ۱۰ آذر برگزار شود، اما حالا به تاخیر افتاد در معرض انتشار قرار دادند.

بر اساس گزارشات منتشر یافته شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهند شد. مدل‌های پایه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی‌ها از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS ۳.۱ بهره خواهند برد درحالی‌که سایر نسخه‌ها به حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS ۴.۰ مجهز شده‌اند. شایان‌ذکر است همه‌ی مدل‌های این دو گوشی از رم LPDDR۵X استفاده خواهند کرد.

سری شیائومی ۱۳ حداقل در چهار رنگ و همچنین یک نسخه‌ی محدود با رنگ‌بندی و طراحی ویژه عرضه خواهند شد. این دستگاه در رنگ آبی، سبز، مشکی و سفید دردسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

به گفته‌ی منابع، شیائومی ۱۳ از دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX۸۰۰ سونی و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهد برد. دستگاه مذکور همچنین به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض با حسگر OmniVision OV۱۳B و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با حسگر S۵K۳K۱ سامسونگ با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابری مجهز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد شیائومی ۱۳ معمولی از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده خواهد کرد.

ازطرف دیگر، انتظارات بصورتی است که شیائومی ۱۳ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی IMX۹۸۹ سونی و پشیبانی از لرزش‌گیر اپیتکال تصویر مجهز شود. این گوشی همچنین از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض JN۱ سامسونگ و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی JN۱ سامسونگ با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابری بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به باتری ۴۸۲۰ میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: