کد خبر: ۳۸۸۷۹۲
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
0
مدیرعامل بانک دی با اشاره به عملکرد مطلوب بانک در حوزه‌های مختلف در یک سال اخیر، تمرکز شعب بر جذب منابع با تأکید بر منابع ارزان قیمت را تکمیل کننده پازل موفقیت این بانک دانست.

تمرکز بر جذب منابع ارزان قیمت، تکمیل‌کننده پازل موفقیت‌ بانک است

به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در نشست هم اندیشی با شعب تهران که با حضور مدیرعامل، معاون امور شعب، مدیران و روسای حوزه‌های سرپرستی و روسا، معاونین و مسئولان گروه‌های اعتباری و ارزی شعب تهران برگزار شد، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به جان برکفان حوزه سلامت کشور، به تشریح روند حرکت رو به رشد بانک دی در یک سال اخیر و هدفگذاری شعب در ماه‌های آتی سال جاری پرداخت.

قیطاسی با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده طی یک سال اخیر گفت: بازگشایی نماد دی، تصویب صورت‌های مالی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ و برگزاری موفق دو مجمع بانک طی کمتر از ۲ ماه، در کنار تعیین تکلیف و وصول مطالبات از شرکت‌های تابعه و اشخاص حقوقی و حقیقی بدهکار و همچنین برنامه ریزی موثر برای فروش املاک مازاد بانک تنها گوشه‌ای از عملکرد مثبت بانک دی در یک سال گذشته بوده است که نتیجه آن افزایش اعتماد سهامداران و مشتریان به عملکرد این بانک است.

وی افزود: امروز مشتریان و سهامداران بانک دی نتیجه تمامی اقدامات انجام شده را در کاهش ۵۰ درصدی نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) و رشد ۲۲ درصدی سپرده‌های ارزان قیمت و کاهش روزافزون زیان بانک شاهد هستند.

مدیرعامل بانک دی پیاده‌سازی استراتژی تمرکز بر اعطای تسهیلات خرد را از عوامل موفقیت بانک دانست و تصریح کرد: اعطای تسهیلات خرد به آحاد جامعه یکی از مهمترین استراتژی‌های بانک در مسیر کاهش ریسک نکول و معوقات بود که باعث بهبود چشمگیر شاخص‌های عملیاتی بانک شده است.

قیطاسی با اشاره به هدف برگزاری این نشست گفت: امروز با موفقیت‌های به دست آمده در حوزه‌های مختلف، می‌بایست نقطه تمرکز بانک را بر جذب منابع بگذاریم تا بتوانیم شاهد رشد متوازن شاخص‌های در تمامی حوزه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: جذب منابع در گرو برنامه‌ریزی اثربخش شعب و ارائه خدمات مطلوب و تسریع در امور مشتریان است.

مدیرعامل بانک دی در پایان خاطر نشان کرد: پرستاری از مشتریان ارزشمند حقیقی و حقوقی نیازمند توجه ویژه روسا و کارکنان شعبه است و تمامی شعب باید با برنامه ریزی منظم در رسیدگی به امور مشتریان کوشا باشند.

در ادامه این نشست، امجد خضری، معاون امور شعب، با ارائه گزارشی از عملکرد شعب در تحقق شاخص‌های عملیاتی، به تشریح اهداف جلسه پرداخت و گفت: در طرح جدید امور شعب برای جذب منابع تا پایان آذرماه، مشارکت تمامی کادر مدیریتی شعبه در بازاریابی و تحقق اهداف مورد انتظار لحاظ شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: