کد خبر: ۳۸۸۸۲۰
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
0

آرایشگران ، متخصصانی هستند که در صنعت زیبایی مشغول به کار بوده و انواع مهارت ها و تسلط لازم برای کار با مو، پوست، ناخن را دارا بوده و با خلاقیت منحصر بفردی که دارند می توانند با استفاده از مواد آرایشی و کار با ابزار و لوازم مختلف چهره جدیدی از افراد خلق کنند . برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای باید در همه این زمینه ها و هر یک از تکنیک ها و کار  با ابزارهای تخصصی مهارت داشته باشید. 

از طرف دیگر، ممکن است انتخاب کنید که فقط بر روی یکی از این شاخه های آرایشی تمرکز کنید و در آن زمینه به یک متخصص تبدیل شوید، مانند یک ناخن کار، یک میکاپ آرتیست ، شینیون کار و... در هر صورت باید در دوره های آموزش آرایشگری ثبت نام و در کلاس ها شرکت کنید.
برای شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج  ، آموزشگاه ماهدیس برگزار کننده دوره های آموزش آرایشگری بصورت کامل و همچنین رشته های مختلف آرایشی بصورت مجزا است . آموزشگاه ماهدیس این افتخار را دارد که در طی 30 سال سابقه کاری خود توانسته است هنرجویان زیادی را در زمینه های مختلف آرایشی تعلیم و هنرمندان و متخصصان زیادی را که در زمینه آرایشگری که تبحر و مهارت زیادی داشته و در این زمینه شهرت بالایی دارند را تربیت کند.
مربیان این مرکز همه از مربیان با تجربه و کاربلد فنی و حرفه ای بوده که علاوه بر آموزش های لازم در زمینه آرایشگری ، هنرجویان را با نکات و ریزه کاری های کار آشنا می کنند و تمام موارد را هم به صورت تئوری و هم بصورت عملی تعلیم می دهند.

3 دوره پر طرفدار آرایشگری کدامند؟

1.    کاشت ناخن 

ناخن های بلند و مرتب، ویژگی شگفت انگیز ظاهری زیبا و زنانه است. متأسفانه، هر دختری نمی تواند ناخن های طبیعی را به اندازه دلخواه رشد دهد و ناخن های او ممکن است تحت شرایط مختلف مانند عادت داشتن به ناخن جویدن به علت اضطراب، بیماری های مختلف ناخن مانند قارچ ناخن و ... رشد کافی نداشته یا ظاهر زیبایی نداشته باشند .در این گونه موارد می توان با کاشت ناخن در سالن های زیبایی ظاهر زیبایی به ناخن های خود بخشید . با توجه به اینکه این که کاشت ناخن امروزه در بین خانم ها خصوصا نسل جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است افراد زیادی تمایل به یادگیری و گسب درامد از این شاخه آرایشی دارند.
کاشت ناخن ، فرآیندی است که در آن ناخن‌های مصنوعی با استفاده از تکنیک‌ها و مواد پایه مختلف روی یک ناخن های طبیعی و سوهان کشیده چسبانده می‌شوند.
از مزایای استفاده از این روش می توان به ایجاد ظاهر زیبا و طبیعی ناخن اشاره نمود . با توجه به این لایه مصنوعی بصورت یکنواخت با ژل، اکریلیک و سایر مواد روی ناخن قرار می گیرد و ناخن نیازی به سوهان کشی مداوم  ندارد. این بدان معنی است که لاک به طور یکنواخت تر روی ناخن قرار می گیرد و مدت مانیکور بعد از کاشت ناخن طولانی تر است.
هنرجویان در آموزشگاه کاشت ناخن در کرج  زیر نظر مربیان ، علاوه بر شناخت آناتومی ناخن با انواع روش های کاشت ناخت و مواد و وسایلی که بدین منظور استفاده می شود آشنا شده و با تمرین و تکرار بر این امر مسلط می شوند.

2.    گریم و میکاپ صورت 

گریم و میکاپ به کاربرد انواع لوازم آرایشی مختلف روی پوست صورت به منظور زیبا سازی و همچنین استتار عیوب موجود اشاره دارد که توسط میکاپ آرتیست انجام می شود.
با توجه به اینکه جوانان زیادی به آرایش و میکاپ صورت خود اهمیت زیادی داده و همچنین دختران زیادی برای جشن عروسی خود به دنبال میکاپ آرتیست های حرفه ای هستند که در آن شب خاص و استثنایی از زیبایی بدرخشند ، بنابراین افرادی که علاقه به یادگیری و کسب درامد از این راه دارند برای اینکه درامد قابل توجهی از این کار کسب کنند باید به طور صحیح و حرفه ای آموزش دیده و صفر تا صد کار را یاد بگیرند .

3 دوره پرطرفدار و پردرآمد آرایشگری زنانه

3.    رنگ و مش کردن مو

یکی از خدماتی که در سالن های آرایشی ارائه شده و طرفداران زیادی دارد رنگ و مش کردن مو است که بیشتر خانم ها برای زیباتر کردن چهره خود و جوان تر بنظر رسیدن انجام می دهند. با توجه به اینکه در چند سال اخیر روش های مختلفی برای رنگ و مش کردن مو ابداع شده است این کار یه امر تخصصی محسوب شده و لازم است برای جلوگیری از خراب شدن رنگ مو ، سوختن و ریختن آنها این امر توسط افرادی که در این شاخه ارایشی مهارت و تسلط زیادی داشته و دوره های آموزش رنگ و مش کردن مو را در آموزشگاه های آرایشگری معتبر گذرانده اند انجام شود.

علاقمندان و افرادی که تمایل دارند پس از کسب مهارت وارد حرفه آرایشگری هستند می توانند با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری و دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای ، جذب بازار کار شده و صاحب درامد شوند. 
در کرج ، کلیه دوره های آرایشگری از مبتدی تا پیشرفته برای بانوان در آموزشگاه ماهدیس برگزار می شود . آموزش فیشیال صورت در کرج ، آموزش گریم عروس ، میکاپ و... 
توسط مربیان مجرب و با مجوز سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود. 
برای شرکت در دوره ها با شماره ۰۹۱۲۸۶۳۲۳۲۵   تماس گرفته با به وبسایت آموزشگاه ماهدیس مراجعه نمایید .
www.mahdisbeauty.ir

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: