April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه رازی در استان خوزستان مطرح کرد:
کد خبر: ۳۸۸۸۴۸
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
مدیرعامل بیمه رازی از راه اندازی شیوه فروش الکترونیک برپایه فعالیت نمایندگان سراسر کشور خبر داد و گفت: مسیر پیشروی شرکت با توجه به توانمندی‌های به دست آمده، نیروی انسانی و شبکه فروش ترسیم شده است تا شعار بیمه رازی در اوج عملیاتی و مستمر باقی بماند.

فروش الکترونیک بیمه با تکیه بر توان نمایندگان

در روز (چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱) شعبه ماهشهر بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل شرکت، علی اصغر اصلان بیگی- معاون فنی، فرشید پورکاویان- معاون مالی- اداری شرکت بیمه رازی و جمعی از مدیران استانی شرکت بیمه رازی افتتاح شد، در حاشیه این مراسم علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر جایگاه نیروی انسانی بیان کرد: نیروی انسانی در هر شرکتی به ویژه شرکت‌های صنعت بیمه نقش بسزایی را ایفا می‌کنند و یکی از ثروت‌های شرکت بیمه‌ای به حساب می‌آیند.

او ادامه داد: بیمه رازی در طی ۱۹ سال گذشته و به ویژه چند سال اخیر به توانمندی‌های خاصی دست پیدا کرده است که بر اساس این توانمندی‌ها و شعار شرکت مبنی بر بیمه رازی در اوج، مسیر پیشروی این شرکت ترسیم شده است.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته مسیر گذشته مد نظر بوده و همواره در ترسیم نقشه راه این شرکت تجربیات گذشته مورد استفاده قرا می‌گیرد و از سوی دیگر مسیر پیشرو مورد بررسی و بازنگری قرار می‌گیرد.

جباری با تاکید بر اینکه بیمه رازی از سال گذشته به عنوان لیدر کنسرسیوم انرژی شناخته می‌شود، گفت: بخش قابل توجهی از دستاورد‌های شرکت و شعبه بیمه رازی معطوف به عملکرد شبکه فروش و نمایندگان است، از این رو کمیته‌ای در شرکت با حضور مدیران فنی تشکیل و نظرات نمایندگان جمع‌آوری، پایش و به رفع دغدغه نمایندگان منجر خواهد شد.

او از راه اندازی سامانه‌های الکترونیک فروش خبر داد و یادآور شد: فروش بر بستر اینترنت و فضای مجازی در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد که تاکید بر آن است تا عمده فعالیت برعهده نمایندگان باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: