April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۹۲۹
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
0
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود ۱۵۰ هزار دستگاه ماینر در انبارهای سازمان در سراسر کشور وجود دارد که البته سازمان اختیاری برای تعیین تکلیف آنها ندارد.

بلاتکلیفی ۱۵۰ هزار دستگاه ماینر ضبطی در کشور

به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با حضور علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور، علیرضا نورنژاد عضو هیئت مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول و روح الله آبداریان مدیرکل حوزه مدیرعامل و امور استان‌ها و روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، محمدجعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری و مهدی طیبی مدیرکل تعزیرات استان و محمدرضا صادقی معاون امور اقتصادی استانداری سمنان از انبار‌های تملیکی این استان بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در حاشیه بازدید از انبار‌های تملیکی استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی بازدید روسای قوای قضاییه و مجریه و دستورات صادر شده، تعامل بین قوا در تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی سرعت گرفت، اظهارداشت: اقدامات خوبی در خصوص ساماندهی و تعیین تکلیف کالا‌ها در سراسر کشور از جمله برگزاری مزایده‌های فوق العاده و فروش خودرو‌های خارجی انجام شد.

وی در ادامه بیان داشت: حدود ۱۵۰ هزار دستگاه ماینر ضبطی در انبار‌های سازمان در سراسر کشور وجود دارد که این سازمان، اختیاری برای تعیین تکلیف آن‌ها ندارد. تعدادی از این دستگاه‌ها دارای رای برائت دارند و البته امکان فروش آن‌ها وجود ندارد چرا که امکان استفاده در چرخه معیوب و غیرقانونی وجود دارد و بخشی نیز رای قطعی محکومیت هستند.

اجتهادی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات حوزه نگهداری و تعیین تکلیف کالا‌ها در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: یکی از مباحث به دریافت مجوز از برخی دستگاه‌ها همچون استاندارد و سازمان غذا و دارو باز می‌گردد.

در ادامه این بازدید علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور نیز با تشکر از اقدامات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راستای تعیین تکلیف کالا‌ها و ساماندهی انبار‌ها تصریح کرد: با توجه به اقدامات خوبی که در انبار‌ها صورت پذیرفته و این سازمان هم مجدانه پیگیر سامان‌دهی بهینه انبار‌ها است، دادستانی نیز بر همین موضوع تأکید داشته و در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با کارکنان اداره اموال تملیکی استان سمنان دیدار صمیمانه داشت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: