کد خبر: ۳۸۸۹۹۴
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
0

معرفی بیمارستان‌های معروف تهران

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه بیمارستان‌های ایران به شکلی پرطرفدار شده‌اند که توانسته‌اند به شهرت بین المللی دست پیدا کنند. در طول مدت یکی دو سال گذشته طبق تحقیقاتی که انجام شده به این موضوع پی برده‌اند که گردشگران زیادی برای درمان به بیمارستان‌های ایران به خصوص تهران مراجعه کرده‌اند؛ بنابراین جهت فراهم کردن شرایط لازم برای اقامت گردشگران خارجی و مهمانان داخل ایران از شهرهای مختلف، به سوئیت تهران نیاز است تا بتوانند در جایی امن برای چند روز اقامت داشته باشند.

سایت اسنپ روم با اجاره خانه روزانه در تهران این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در کنار درمان، در محلی آرام و مطمئن نیز سکونت داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیمارستان‌های معروف تهران را به شما معرفی کنیم و مزیت‌های اسنپ روم در جهت اجاره آپارتمان مبله در تهران برای شما بیشتر صحبت کنیم.

 

بیمارستان قلب شهید رجایی

این بیمارستان یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های قلب در خاورمیانه محسوب می‌شود که در سال 1353 تاسیس شده است؛ حالا بعد از گذشت سالیان دراز می‌توانید همچنان آن را به عنوان برترین بیمارستان‌های تهران بشناسید که بهترین متخصصان قلب و عروق در آن مشغول به کار هستند.

ازجمله برخی امکانات و اقدامات این بیمارستان می‌توان به 600 تخت، 1700 نفر خدمه، اکوکاردیوگرافی، الکتروفیزیولوژی، جراحی قلب باز، جراحی قلب کودکان، پیوند قلب، اعمال پیشرفته اینترونشنال افراد بالغ و همچنین کودکان و... اشاره کرد؛ ناگفته نماند که با استفاده از تمامی امکانات گفته شده تلاش بر این است که تا جای امکان عمل قلب کاهش پیدا کند.

این بیمارستان در تهران، خیابان ولیعصر (عج)، کنار پارک ملت و درست در نبش نیایش واقع شده است. اگر برای درمان به به این بیمارستان و شهر تهران مراجعه کردید، حتما با اجاره خانه روزانه در تهران با اسنپ روم کار خودتان را راحت کنید.

معرفی بیمارستان‌های معروف تهران

بیمارستان عرفان

این بیمارستان به عنوان بهترین بیمارستان خصوصی در ایران معروف است که در سال 1385 تاسیس شده است. با اجاره سوئیت تهران و سکونت راحت در تهران می‌توانید از امکانات این بیمارستان بهره ببرید.

این بیمارستان دارای 200 تخت معمولی و 70 تخت ویژه است که در 9 طبقه ساختمان آن پراکنده شده‌اند. این بیمارستان در سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو غربی و در شهید بخشایش واقع شده است.

بیمارستان میلاد

این بیمارستان دارای 1000 تختخواب بوده و در سال 1380 تاسیس شده است. طبق آمارگیری انجام شده، بیش از 5600 نیروی متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان کار می‌کنند و با آن همکاری دارند. شاید جالب باشد که بدانید این بیمارستان دارای 10 طبقه بوده و در هم‌جواری برج میلاد و هتل میلاد قرار گرفته است. اگر می‌خواهید از خدمات درمانی بیمارستان میلاد بهره‌مند شوید و برای اقامت در شهر تهران به دنبال محل سکونت هستید، ما به شما اجاره آپارتمان مبله در تهران را از طریق اسنپ روم پیشنهاد می‌کنیم.

بیمارستان گاندی

این بیمارستان در سال 1387 تاسیس و افتتاح شد و توانست ترکیبی از متخصصان داخلی و خارجی را در تیم پزشکی خود دور هم جمع کند. بیمارستان گاندی از تعداد 100 تخت بیمارستانی و همچنین 40 تخت ویژه و 17 اتاق عمل برخوردار است. قابل ذکر است که بدانید این بیمارستان هتل نیز دارد؛ اما اگر هزینه آن برای شما زیاد بود می‌توانید از سوئیت تهران برای سکونت استفاده کنید.

معرفی بیمارستان‌های معروف تهران

جمع بندی

همانطور که درابتدای مقاله اشاره کردیم، سایت اسنپ روم بهترین انتخاب برای اجاره آپارتمان مبله در تهران محسوب می‌شود که مزیت‌های زیادی دارد. برای اجاره خانه روزانه در تهران به سایت اسنپ روم یا سوپراپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید و از طریق قسمت کلاب آن در اجاره سوئیت تخفیف بگیرید.

کارکنان اسنپ روم به شکل 24 ساعته فعالیت می‌کنند و در تلاش هستند تا اقامتی راحت نسبت به هر بودجه‌ای برای شما فراهم کنند. اسنپ روم چندین سال است که در زمینه گردشگری و اقامتگاه هتلی و غیر هتلی فعال است و اقامتگاه‌های بسیار عالی در نزدیکی جاهای دیدنی تهران و ایستگاه‌های حمل و نقلی تهران دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: