April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۰۰۵
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
0

چگونه در ایران بایننس کوین BNB بخریم؟

بایننس با ارزش بیش از 90 میلیارد دلار در بازار یکی از صرافی های پیشرو در زمینه مبادلات ارز دیجیتال در جهان است. بایننس توسط اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال، چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ اداره می‌شود و در جزایر سیشل قرار گرفته است. بایننس به مشتریان در ایالت متحده نیز خدمات ارائه می‌دهد، اما ارائه این خدمات به دلیل قوانین خاص ایالات متحده محدودیت هایی دارد.

بایننس کوین چیست؟

ارز دیجیتال BNB، یک ارز بومی صرافی بایننس و واحد پرداخت برای انجام فعالیت هایی مانند استفاده از Binance DEX یا تراکنش است. همچنین بایننس در صورت انجام تراکنش از طریق BNB کارمزد معاملات را 25 درصد کاهش می‌دهد. زنجیره هوشمند از مکانیزم اجماع اثبات اعتبار سهام POSA استفاده می‌کند. در این روش 21 کاربر با بیشترین مقدار از BNB سرمایه گذاری شده در هر 24 ساعت برگزیده می‌شوند تا بلاک ها را در یک روز اعتبارسنجی کنند.

طبق دستور العمل ها هر کسی می‌تواند به اعتبارسنج تبدیل شود، به شرطی که نیازهای سخت افزاری را برآورده کند. یعنی حداقل 20000 سهام BNB (11.2 میلیون دلار در حال حاضر) داشته باشد. این شرکت همچنین این امکان را به سرمایه گذاران و نمایندگی ها داده تا ارزهای BNB خود را به اعتبارسنج ها واگذار کنند. به این ترتیب همه کاربران می‌توانند از پاداش هایی که این پلتفرم تعیین می‌کند، استفاده کنند.

تاریخچه بایننس کوین

ارز دیجیتال BNB بایننس اولین عرضه سکه خود را در سال 2017 روی بلاک چین اتریوم آغاز کرد. اما بعدها در یک سپتامبر 2020 به دارایی اصلی شبکه بلاک چین بایننس تبدیل شد. زنجیره هوشمند بایننس در اصل یک شبیه سازی از شبکه اتریوم است، اما با تفاوت های عمده ای مثل مکانیزم اعتبارسنجی نیز همراه است. در حال حاضر یک سهام BNB به ارزش حدود 279 دلار معامله می‌شود که آن را به پنجمین ارز بزرگ دیجیتال در بازار تبدیل می‌کند.

راهنما: چگونه بایننس کوین بخریم؟

چگونه در ایران بایننس کوین BNB بخریم؟

1.یک حساب آنلاین باز کنید

می‌توانید ارز دیجیتال BNB خود را از صرافی بایننس بخرید. اما اگر در ایالات متحده اقامت دارید، باید یک حساب Binance.US ایجاد کنید و استانداردهای KYC را رعایت کنید. این استانداردها برای همه معاملات ایالات متحده به کار برده می‌شوند و رعایت آن به معنای ثبت شماره ملی، گواهینامه رانندگی و برخی اطلاعات دیگر برای تایید هویت شما است.

اگر در ایران هستید باید از صرافی های ایرانی مثل نوبیتکس اقدام کنید یا با وریفای بایننس از طریق جک‌بلک به خرید بایننس کوین بپردازید. بدین صورت که ابتدا از صرافی ایرانی تتر تهیه کنید و از طریق آن تتر به خرید بایننس کوین از بایننس بپردازید.

2.خرید کیف پول (اختیاری)

پس از افتتاح حساب بایننس خود، پیش از خرید ارز دیجیتال BNB باید در مورد محل ذخیره سازی آنها تصمیم بگیرید. اگر کاربر همیشگی بایننس هستید و به طور منظم در BNB تراکنش دارید، مسلما بخشی از دارایی خود را در کیف پول صرافی BNB ذخیره می‌کنید. اما بهترین راه این است که هر مقدار پول قابل توجهی را به کیف پولی منتقل کنید که رمز خصوصی آن را دارید. گزینه های متعددی برای BNB وجود دارد که همه آنها کیف پول نرم افزاری هستند.

چگونه در ایران بایننس کوین BNB بخریم؟

3.خرید خود را انجام دهید

بعد از ایجاد حساب کاربری و انتخاب کیف پول های مورد نظر خود، نوبت آن است که خرید خود را انجام دهید. هنگام خرید از بایننس برای BNB و ارزهای دیگر چند گزینه ایجاد می‌شود یا می‌توانید یک مارکت اوردر داشته باشید که در این صورت تعداد BNB مورد نظر شما برای ادامه روند بالا می‌رود یا اینکه می‌توانید یک لیمیت اوردر داشته باشید و منتظر بمانید تا قیمت به حد معینی برسد و معامله انجام شود.

بهترین کیف پول نرم افزاری: Meta Mask

متا ماسک روش ذخیره سازی در کیف پول برای کسانی است که زمانی در فضای ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کردند. متا ماسک یک اپلیکیشن تلفن همراه است که دارای نسخه وب هم می‌باشد و به شما امکان دسترسی سریع به طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را می‌دهد.

استفاده معمول از متا ماسک برای ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم است، با این وجود راهی برای وصل کردن کیف پول متا ماسک به زنجیره هوشمند بایننس و ذخیره BNB وجود دارد. شما باید با پیروی از دستورالعمل های پست منتشر شده توسط انجمن بایننس، شبکه بایننس را به متا ماسک اضافه کنید.

چگونه در ایران بایننس کوین BNB بخریم؟

چگونه بایننس کوین بخریم، بفروشیم و تبدیل کنیم؟

شما می‌توانید BNB را در صرافی بایننس معامله کنید، یا آن را در BSC سرمایه گذاری کنید تا سود به دست آورید. اما انتخاب های شما فقط به این موارد محدود نمی‌شوند، بایننس خود یک صرافی غیر متمرکز دارد. شما در Binance DEX می‌توانید با پرداخت هزینه های شبکه به تجارت بپردازید.

همچنین یکی دیگر از گزینه ها این است که BNB خود را با ارزهای دیگر که مبتنی بر BSC هستند و حتی ارزهایی از زنجیره های دیگر (در اولویت اول اتریوم) از طریق Pancake Swap تعویض کنید.

قیمت ارزهای فعلی

BNB اخیرا با دوران بی ثباتی بازار صعودی همراه با بقیه بازار ارزهای دیجیتال دست و پنجه نرم کرده است. طی 60 روز گذشته BNB در مقایسه با بسیاری از محصولات از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار بوده است. رقبای محافظه کار آن پس از بیت کوین، اتریوم و USDC هستند.

آیا بایننس کوین گزینه خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود؟

بایننس بزرگترین صرافی در جهان محسوب می‌شود و به لطف مزایای بسیار خوبی که دارد و قوانین راحت تر آن نسبت به دیگر صرافی های ایالات متحده، به زودی تغییر نخواهد کرد.

زنجیره هوشمند (اسمارت چین) بایننس که در سال 2020 شروع به کار کرد، امکانات بیشتری را به ارز دیجیتال BNB بخشید. به عنوان مثال این قابلیت را دارد که سیستم DFI خود را روی آن اجرا کند. از طرف دیگر این زنجیره هر روز توسط 21 نفر از سهامداران تایید صلاحیت می‌شود. که این نشان می‌دهد این زنجیره صد در صد هم غیر متمرکز نیست. اگر به شبکه POSA اعتماد ندارید احتمالا به دنبال یک بلاک چین غیر متمرکزتر مانند اتریوم هستید.

این طور که نشان می‌دهد BNB بدون تاثیر عوامل خارجی برای رشد پیوسته در بازار آماده است. اگر به آینده بایننس به عنوان یک صرافی و بلاک چین امیدوار هستید، احتمال دارد BNB سرمایه گذاری خوبی برای شما باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، همواره در معرض بی ثباتی و نوسانات است. بنابراین بایننس کوین را با پول زیادی که زندگی شما به آن وابسته باشد خریداری نکنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: