کد خبر: ۳۸۹۰۰۷
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
از شرکت گهرزمین بواسطه اقدامات ارزنده در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بومی سازی تجلیل شد.

گهرزمین در راستای بومی سازی صنعت

سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و توسعه بومی سازی قطعات و صنعت و اکتشافات در شرکت سنک آهن گهرزمین اجرایی می شود.

امکان استفاده صنایع بزرگ استان کرمان از تسهیلات قانون جهش تولید دانش­‌بنیان در انعقاد قرارداد. واحد‌های تولیدی دانش­‌بنیان مانند قطعه­‌گستر کرمان، بر لزوم ایجاد و نهادینه‌شدن فرهنگ ساخت داخل در کلیه بخش­‌های مهندسی، بازرگانی و تولیدی این صنایع معدنی و صنعتی ایجاد شده است که بایستی دستورالعملی در خصوص تامین نیاز‌های این صنایع از طریق واحد‌های تولیدی داخل استان تهیه و برای تصویب و ابلاغ، به شورای تامین ارائه شود.

استان کرمان ظرفیت‌های زیادی دارد و باید از این ظرفیت استان استفاده شود که شرکت گهرزمین در اجرای کامل تعهدات خود در قبال قطعه­‌گستر کرمان، پشتیبانی به موقع و درست از سوی سایر صنایع بزرگ معدنی استان را انجام داده است.

اقدامات شرکت گهرزمین در قطعه­‌گستر کرمان در بومی­‌سازی رول­های HPGR و انتقال دانش فنی تولید این محصولات فناورانه و انعقاد قرارداد‌های سنگین، با حمایت تمامی شرکت­‌های معدنی و صنعتی استان و همچنین با رونق تولید در شرکت قطعه­‌گستر کرمان، با سرعت بیشتر محقق گردد.

گهرزمین طی مراسمی با حضور بیش از ۵۵ شرکت صنعتی و معدنی به معرفی دستاورد‌ها و افتخارات شرکت گهرزمین؛ که با دریافت نشان لیاقت و ارزش آفرینی ملی به آقای محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین و همچنین نعیم زیدآبادی نژاد مدیر سیستم‌ها و روش‌ها حضور داشتند؛ به نمایندگی از طرف مدیرعامل شرکت گهرزمین نشان لیاقت و ارزش آفرینی ملی را دریافت کردند.

گهرزمین در راستای بومی سازی شرکت گهرزمین اقدامات مفیدی را انجام داده است، بحث بومی سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که با همت تمامی تلاشگران این عرصه به خودکفایی حداکثری ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع معدنی دست پیدا کنیم.

امید است در راستای افزایش حمایت از صنایع تولیدی داخلی، کارگروهی در سازمان صمت استان با حضور نمایندگان بومی‌سازی شرکت­‌های بزرگ معدنی استان جهت توسعه فعالیت­‌های بومی­‌سازی و کنترل خرید‌های خارج تشکیل گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: