April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۰۱۱
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
0

 

معرفی خاص ترین هدایای تبلیغاتی به زیبایی پاییزپاییز پر از مناسبت های مختلف است؛ از همان روز اولش که مصادف با اول مهر ماه  است گرفته، تا روز آخر پاییز که شب یلداست؛ هفته ای نیست که مناسبتی نداشته باشد و تازه همه این ها را در کنار روز تولد و سالگرد ازدواج و هدیه چشم روشنی خانه نو و ده ها مناسبت کوچک و بزرگ دیگر بگذارید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله پس از صحبت در خصوص آداب و رسوم هدیه دادن و تأثیرات آن بر فرد یا افراد هدیه گیرنده، هدایای خاص پاییزی را به شما معرفی کنیم تا شاید کمی شما را در امر خرید هدیه همراهی کرده باشیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

چرا باید برای پاییز، هدایای خاصی انتخاب کنیم؟

البته که انتخاب هدایای خاص و خلاقانه برای پاییز اهمیت زیادی دارد ولی این بدان معنی نیست که برای دیگر فصل های سال، نسبت به خرید هدایای تبلیغاتی یا مناسبتی و یا حتی هدایای سازمانی یا شخصی، بی تفاوت باشیم. از آن جایی که پاییز فصل زیبایی بی چون و چرای طبیعت است، ناخودآگاه هر آنچه که به پاییز مرتبط است، باید زیبا و دیدنی باشد.

از طرفی فصل پاییز به دلیل شرایط جوی و همین طور کاهش زمان روشنایی روز، در برخی از افراد ایجاد افسردگی و خمودگی می کند به همین دلیل بهتر است هدایایی را برای این فصل انتخاب کنیم که آنچنان تأثیر و وجهه ای داشته باشند که بتوانند تا حدودی اثرات فصل پاییز را کاهش دهند.

با این حال انتخاب هدیه خاص و خلاقانه باعث می شود تا فرد دریافت کننده هدیه، رضایت بیشتری نسبت به آن داشته باشد زیرا شاهد آن خواهد بود که شما صرفاً هدایای کلیشه ای و تکراری را خریداری نکرده اید و برای انتخاب هدیه مناسب، به اندازه کافی وقت گذاشته اید و همین امر نشان دهنده میزان ارزش و علاقه ای است که فرد یا افراد هدیه گیرنده، در نظر شما دارند.

هم چنین بهتر است هدایای پاییزی شما کاربردی و سودمند باشند، به این معنی که وقتی فرد هدیه گیرنده آن را دریافت می کند، از آن استفاده کند و یکی از نیازهای او با استفاده از هدیه شما برآورده شود؛ در این صورت هر روز با دیدن هدیه ای که به او داده اید، شما را به یاد خواهد آورد.

هم چنین بهتر است هدایای پاییزی را به گونه ای انتخاب کنید که با سلایق و علاقه مندی های فرد دریافت کننده هدیه هم خوانی داشته باشد و این مهم نیازمند شناخت نسبی شما از علاقه مندی های فرد یا افرادی است که می خواهید برای آن ها هدیه ای تهیه کنید.

توجه به شأن و مقام و همین طور سن و سال و جنسیت فرد هدیه گیرنده نیز به انتخاب و خرید یک هدیه خاص به شما کمک خواهد کرد. هم چنین فراموش نکردن مناسبت های مختلف مانند یلدا برای اعطای هدیه شب یلدا و همین طور توجه به بسته بندی هدیه هم می تواند به خاص تر شد آن کمک کند.

معرفی خاص ترین هدایای تبلیغاتی به زیبایی پاییز

مزایای هدایای تبلیغاتی پاییزه

هدایای تبلیغاتی به آن دسته اقلام و محصولاتی گفته می شود که به صورت رایگان در اختیار مخاطبان یک کسب و کار، اعم از مشتریان، همکاران و شرکای تجاری و حتی پرسنل و کارمندان یک موسسه گذاشته می شود.

طبیعتاً همه از دریافت هدیه و محصولات رایگان خشنود می شوند و اگر این هدایای تبلیغاتی با دقت و اصول انتخاب شود می تواند تأثیرات بهتری هم بر جای گذارد به عنوان مثال هدایای تبلیغاتی را می توان بهترین کارت ویزیت کسب و کارها برای معرفی برند به شمار آورد.

هم چنین در صورتی که از هدایای تبلیغاتی کاربردی استفاده شود، نام برند شما در ذهن مخاطبان حک خواهد شد و هر بار استفاده از آن هدیه می تواند یادآور برند شما باشد. انواع صنایع دستی مانند بشقاب میناکاری، قلم‌زنی و ... نیز گزینه مناسبی برای هدایای پاییزخ به شمار می‌روند.

اهدای هدایای تبلیغاتی خاص پاییزه به پرسنل و کارمندان یک شرکت یا موسسه هم بسیار سودمند است چرا که می تواند در آن ها حس وفاداری به وجود آورد و بنابراین بهره وری را بیشتر کند.

معرفی خاص ترین هدایای تبلیغاتی به زیبایی پاییز

در ادامه تصمیم داریم برخی از خاص ترین هدایای تبلیغاتی پاییزی را که موسسه آراهنر آن ها را تدارک دیده است معرفی کنیم:

شش خانه (شش خانه روی میز می آید)

شش خانه را هر طور که حساب کنید، یک هدیه تبلیغاتی خاص پاییزی است چرا که حاوی اقلامی است که در پاییز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. شش ‌خانه از آن بسته ‌هایی است که برای مدت‌ های زیادی روی میز کار یا میز پذیرایی خانه می ‌ماند. این هدیه زیبای پاییزی یک پایه‌ چوبی شش ­‌خانه دارد که همراه سه شیشه­‌ با درب های  استیل عرضه می شود.  داخل هر خانه این هدیه زیبا مقداری عناب، مقداری میوه خشک استوایی، مقداری خرمای حبه ­‌ای، مقداری میوه خشک استوایی به همراه دمنوش بهار نارنج، بابونه و چای ترش قرار دارد و در یک بسته بندی زیبا عرضه می شود.

شب چراغ (سوسوی مهر)

بسته هدیه شب چراغ، یک هدیه خاص پاییزی است که هم در شب های طولانی پاییز می توانید با استفاده از آن نور و روشنایی را به شب ها دهید و هم این که می توانید سفره یلدای خود را با آن کامل کنید؛ در بسته‌ شب ‌چراغ یک چراغ گرد سوز لعابی، یک عدد زیره چراغ گرد سوز، مقداری نفت و یک بسته کبریت بلند قرار دارد که در یک بسته بندی زیبا عرضه می شود.

ده نوش (چایخانه ‌ای مدرن)

ده نوش یک هدیه پاییزه منحصر به فرد و زیباست؛ اصلاً مگر می شود شب های پاییزی را بدون نوشیدنی های گرم سپری کرد؟ بسته‌ هدیه ده ‌نوش راست کار چای ‌بازهاست. این بسته حاوی یک پایه چوبی است که حفره هایی مخصوص قرار گرفتن شیشه های مملو از انواع پودر نبات طعم دار دارد؛ هم چنین در این بسته دو عدد استکان کمر باریک قرار دارد که در یک بسته بندی ساده و شیک عرضه می شود.

هفت در هفت هیجان

هفت در هفت هیجان، یک هدیه مناسب برای شب های پاییز است؛ چه از آن نظر که دارای هفت نوع چای با طعم های مختلف است که جان می دهد تا شب و روزهای سرد پاییزی را گرما ببخشند و چه از نظر آن اسپیکر کوچکی که می توانید به کمک آن موسیقی دلخواه خود را گوش دهید.

محتویات بسته هدیه هفت در هفت هیجان عبارتند از هفت دمنوش انرژی بخش شامل چای ترش ، چای دارچین، چای هل، چای سیب، چای نعنا، چای زنجبیل، چای رزماری و یک عدد اسپیکر که در یک بسته بندی زیبا عرضه می شود.

معرفی خاص ترین هدایای تبلیغاتی به زیبایی پاییز

سخن آخر

شب های پاییزی، سرد و طولانی هستند با این حال، پاییز، پر از مناسبت های مختلف است که هر کدام از آن ها می تواند بهانه ای برای هدیه دادن به عزیزانمان باشد.

اگر هم دارای کسب و کاری هستید می توانید از مناسبت های گاه و بیگاه که در فصل پاییز کم نیستند، نهایت استفاده را بکنید و هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه ای را تدارک ببینید و فرصت را مغتنم بشمارید.

شب یلدا یکی از مهم ترین مناسبت های فصل پاییز است. برای این شب می توانید از انواع و اقسام هدایای تبلیغاتی که موسسه آرا هنر تدارک دیده است انتخاب کنید و به وسیله آن ها ارتباط خود را با مخاطبان، مشتریان، همکاران تجاری و ... مستحکم تر کنید؛ هم چنین بسیاری از این هدایا هم قابل سفارشی سازی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: