کد خبر: ۳۸۹۰۵۰
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
0
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری ۱۳۸۲ خرده فروش موادمخدر از اطراف مدارس و پارک‌ها طی سه ماه اخیر خبر داد.

دستگیری ۱۳۸۲ خرده‌فروش موادمخدر از پارک‌ها و اطراف مدارس

سرهنگ ضرغام آذین با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از اطراف مدارس جزو اولویت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ است، گفـت: همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، یعنی چند روز قبل از بازگشایی مدارس ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با حضور محسوس و نامحسوس در اطراف مدارس نسبت به پاکسازی اطراف مدارس از حضور خرده فروشان موادمخدر اقدام کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: همچنین طرح مذکور را در پارک‌ها و بوستان‌های شهری نیز به اجرا درآوردیم که در جریان آن شماری از خرده‌فروشان موادمخدر نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز در حدود سه ماه گذشته، یعنی از زمان بازگشایی مدارس تاکنون ۱۳۸۲ خرده فروش مواد مخدر در سطح پارک‌ها و اطراف مدارس شناسایی و دستگیر شده‌اند که از این افراد مقادیر قابل توجهی نیز موادمخدر کشف و ضبط شده است.

آذین افزود: همچنین تعدادی از معتادان متجاهر نیز شناسایی و نسبت به جمع‌آوری و انتقال آنان به مراکز بازپروری اقدام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اجرای این طرح‌ها را به خواست شهروندان و خانواده‌ها اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها متوقف نشده و همچنان با قوت ادامه خواهد داشت. از شهروندان نیز تقاضا دارم که هرگونه حضور خرده‌فروشان موادمخدر در اطراف مدارس، پارک‌ها و سطح شهر را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: