April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۰۶۱
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط استان‌های کشور طی سه روز آینده خبر داد.

کاهش دما در دو روز آینده

صادق ضیاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، کرمان، شمال هرمزگان، استان‌های ساحلی خزر و کهگیلویه و بویر احمد در برخی ساعات بارش پراکنده برف و باران و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکشنبه نیز در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پیش بینی می‌شود، افزود: شنبه در کرمان و یکشنبه در کرمان و خراسان جنوبی بارش تشدید می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، جمعه و شنبه کاهش دما و وزش باد شدید در شرق کشور رخ می‌دهد و طی این دو روز خلیج فارس نیز مواج است.

ضیاییان همچنین عنوان کرد: طی پنج روز آینده در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ آذر) صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۹ آذر) کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ آذر) بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان کشور است. همچنین طی امروز (۱۷ آذر) شهر کرد با دمای ۵- درجه سانتیگراد و فردا (۱۸ آذر) شهر کرد و زنجان با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ها هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: