April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۰۷۹
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
در پی ریزش آوار یک خانه قدیمی در یزد یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

ریزش آوار خانه قدیمی حادثه آفرید

سید مهدی حسینی اظهار داشت: در پی گزارش آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار یک منزل قدیمی در محدوده خیابان مهدی، بلافاصله تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم واکنش سریع و تیم سگ‌های جستجو و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه این حادثه سه حادثه دیده به دنبال داشت، افزود: دو مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر که زیر آوار گیر افتاده بود، متاسفانه فوت شد.

وی یادآور شد: فرد فوت شده توسط عوامل امدادی تیم آنست هلال احمر پیدا شد و جسد وی پس از آواربرداری توسط عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی تحویل عوامل انتظامی شد.

حسینی بیان کرد: علت حادثه انفجار و نشست گاز اعلام شده که در نمونه‌های مشابه به ویژه برای منازل قدیمی پیش بینی می‌شود که نیاز به رعایت اصول ایمنی و همچنین پرهیز از سکونت در چنین سازه‌هایی توصیه می‌شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش نیرو‌های امدادی از جمله هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی و شهرداری و ... در صحنه حادثه عنوان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه روز می‌توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: