کد خبر: ۳۸۹۱۰۶
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
وزارت کشور عراق از تقویت گارد مرزی این کشور با جذب نیروهای جدید خبر داد.

عراق: درپی تقویت گارد مرزی خود هستیم

سعد معن، سخنگوی وزارت کشور عراق خبر داد، این کشور برای حمایت از نیرو‌های گارد مرزی و تامین امنیت مرز‌های مشترک با ایران و ترکیه، نیرویی با سه هزار عضو تشکیل می‌دهد.

به نقل از الحدث، سعد معن گفت: موضوع مرز‌ها بسیار مهم است، تامین امنیت داخل کشور از مرز‌ها آغاز می‌شود، به خواست خدا در روز‌های آینده نیرویی با سه هزار عضو از میان ساکنان منطقه کردستان تشکیل می‌شود تا نیرو‌های گارد مرزی تقویت شوند.

وی ادامه داد: در این زمینه با نیرو‌های پیشمرگه هماهنگی خواهد شد، هدف از این کار این است که مرز‌های عراق مرز‌های امنی باشند.

استقرار نیرو‌های عراقی در مرز مشترک با ایران و ترکیه پس از آن رخ می‌دهد که عناصر جدایی طلب کُرد باعث ایجاد مزاحمت برای دو همسایه عراق شدند. بغداد وعده داده است با کنترل بیشتر بر روی مرز‌های خود مانع از هر گونه مداخله شبه نظامیان مسلح در امور داخلی همسایگان خود شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: