April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نماینده کارگران شرکتی و قراردادی انتقاد کرد
کد خبر: ۳۸۹۲۳۳
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
0
نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور از تعلل هیات رئیسه مجلس در ارایه طرح ساماندهی مشاغل انتقاد کرد.

تعلل های بدون توجیه هیات رییسه مجلس در مورد «طرح ساماندهی»

به نظر می‌رسد هنوز اراده‌ای برای آمدن طرح ساماندهی به صحن مجلس در کار نیست؛ روز گذشته، لطیفی (سخنگوی کمیسیون اجتماعی) در ارتباط با تعلل در آمدن طرح به صحن گفت: ما همچنان پیگیر هستیم تا بررسی این طرح در دستورکار صحن قرار گیرد، کما اینکه حدود ۳ هفته قبل تعداد بیش از ۱۰۰ امضا از نمایندگان مجلس برای فوریت بررسی این طرح در صحن علنی جمع‌آوری شد.

رامین اناری در این رابطه با اشاره به اظهارات این نماینده مجلس می‌گوید: تصمیم آمدن یک طرح به صحن مجلس با هیات رئیسه مجلس است؛ سوال ما این است وقتی همه چیز برای تصویب طرح آماده است و نمایندگان مدام از آمادگی و موافقت خود می‌گویند، هیات رئیسه مجلس چطور این تعلل را توجیه می‌کند؛ هیات رئیسه چگونه می‌خواهد پاسخگوی جامعه‌ی هدف میلیونی طرح باشد؟

او ادامه می‌دهد: لطفاً هیات رئیسه مجلس برای تک تک خانواده‌های کارگران مشمول طرح که تمام نیرو‌های قراردادی و شرکتی در همه‌ی نهاد‌های عمومی، دولتی، نیمه دولتی و خصولتی هستند، تبیین کنند که علت این تعلل چیست؟ بگویند چرا طرح ساماندهی را در دستور کار صحن مجلس قرار نمی‌دهند؟

اناری با بیان اینکه «ما منتظر پاسخ هیات رئیسه در این باب هستیم» اضافه می‌کند: امیدواریم هیات رئیسه مجلس خود را سپر بالای پیمانکاران نکرده باشند و در نقش منجیان سودجویان ظاهر نشوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: