با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد:
کد خبر: ۳۸۹۳۳۱
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
0
طرح های زیرساختی مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو با حضور رئیس هیات عامل این سازمان پایش شد.

پایش طرح های زیرساختی مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، نشست پایش طرح‌های زیرساختی مناطق ویژه اقتصادی این سازمان شامل لامرد، پارسیان، خلیج فارس، کاشان و نیز طرح ایجاد زیربنا‌های لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور از سوی مدیران عامل این مناطق برگزار شد.

در این نشست، وضعیت پیشرفت طرح‌های زیرساختی از جمله مسیر دسترسی، آب، گاز، برق و ... مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری ۳۴ مناقصه در منطقه لامرد

احسان انصاری، مدیرعامل وقت منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این نشست با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر ۳۴ مناقصه به ارزش ۴۰۰۰ میلیارد تومان قرارداد در این منطقه برگزار شده یا در حال برگزاری است، گفت: این طرح‌ها در بخش احداث جاده، فضای سبز، برق، آب، فاضلاب، آموزش و ... بوده است.

وی ادامه داد: ۵۳۶ هزار متر مکعب آب شیرین از آذر ۹۹ تاکنون تولید شده است که از این میزان، ۲۹۱ هزار متر مکعب مربوط به سال ۱۴۰۰ و ۲۳۴ هزار متر مکعب مربوط به ۸ ماهه سال ۱۴۰۱ است.

اجرای ۱۱۰۰ میلیارد تومان طرح زیرساختی در منطقه پارسیان

سید علی اصغر علامه، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در این نشست با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰ پروژه طرح با سرمایه گذاران منعقد شده است، گفت: ارزش این طرح‌های زیرساختی، ۱۱۰۰ میلیارد تومان است. همچنین، ۶ طرح سرمایه گذاری برای دریافت ۹۹۰ هزار متر مربع زمین در مرحله انعقاد قرارداد هستند.

وی افزود: بخشی از این طرح‌ها شامل احداث تقاطع همسطح و روسازی جاده بندر-پسکرانه، احداث ساختمان اورژانس، ساختمان آتش‌نشانی، ساختمان انبار گمرک، اجرای فنس و جاده پیرامونی سایت، فضای سبز، احداث جاده دسترسی و ساختمان‌های اداری، تاسیسات زیربنایی و. است.

حضور نهایی ۳ سرمایه گذار در منطقه کاشان

بهزاد کاظمیان، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی کاشان در این نشست گفت: تاکنون، ۵۲ هزار و ۵۹۷ متر مربع زمین برای ۳ سرمایه گذار در این منطقه واگذار شده است. ارزش طرح‌های این سرمایه گذاران، ۸۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۴۵ نفر است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های مورد نیاز این منطقه ویژه از جمله راه آهن، آب پایدار، برق، مخابرات و ... در حال پیگیری و دریافت مجوز‌های لازم است.

طرح‌های زیرساختی منطقه خلیج فارس

حسن خلج طهرانی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه نشست به صورت ویدیوکنفرانسی درباره وضعیت طرح‌های زیرساختی در دست اقدام در سایت قدیم همچون پل ارتباطی سایت شمالی به سایت توسعه، ایجاد شبکه گازرسانی سایت شمالی، احداث ایستگاه ۳ هزار مترمکعبی سایت میانی و نیز طرح‌های سایت توسعه شامل احداث معابر ۱ و ۲ و ۴ توضیح داد.

وی همچنین درباره مناقصات در دست اجرا و نیز مناقصات آتی و منابع مورد نیاز برای اجرای آن‌ها اظهار نظر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: