کد خبر: ۳۸۹۳۳۳
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
0
در جلسه ماهانه شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین مدیر استان تشخیص وضعیت بازار، تغییر شرایط و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌ یک مدیر بیان کرد و گفت: با بکارگیری مناسب این مهارت‌ها می توان در شرایط رقابتی امروز پیشتاز بود.

تشخیص وضعیت بازار مهمترین مهارت روسای شعب در بانک ایران زمین

به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان با بیان اینکه رئیس شعبه موفق فردی است که ناظر بر عملکرد همکاران باشد، خاطرنشان کرد: اهداف کارکنان باید با اهداف بانک همسو و یکسان باشند و اگر مسئولی بتواند با ابزار‌های مختلف از جمله تشویق کارکنان خود را به این سمت و سو هدایت کند، فردی مؤثر محسوب می‌شود.

سلیم بهرامی معتقد است با سرعت در تشخیص و اعمال تغییرات و تثبیت رفتار جدید، باید شتاب بانک را افزایش داد و خاطر نشان کرد: ایجاد احساس تعلق و وفاداری سازمانی بین همکاران جوان به عنوان اولویت برتر رؤسای شعب و یکی از رسالت‌های حضور معنوی ما در این مجموعه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: