کد خبر: ۳۸۹۴۸۶
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
0
سرپرست بانک توسعه تعاون به تبیین برخی توفیقات واحدهای اجرایی بانک در نتیجه سیاست‌های اعتباری جدید پرداخت.

توفیقات واحدهای اجرایی بانک توسعه تعاون در نتیجه سیاست‌های اعتباری جدید

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون طی نشست اختصاصی با مدیران استانی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی اظهار داشت: طی دوره اخیر برخی ملاحظات و راهکار‌ها در سیاست‌های اعتباری بانک در نظر گرفته شد که اثر مناسبی بر عملکرد استان‌ها بجا گذاشته است.
وی تصریح کرد: برخی واحد‌های استانی و شعب طی دوره اخیر با بهره مندی از ابزار‌های موجود در سیاست اعتباری، عملکرد مناسبی به ویژه در صدور اعتبار اسنادی و صدور ضمانت نامه بروز داده اند، به گونه‌ای که در برخی عملکرد‌ها با جهش مواجه هستیم.
مقام ارشد بانکی یادآور گردید: پیروی از سیاست‌های دولت و رئیس جمهور در مبحث اشتغال، تولید و عاملیت بانک در پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های دولت حائز اهمیت است و نقش نظارتی بانک مرکزی نیز در انجام عملیات بانکی و ایفای تعهدات در تسهیلات تکلیفی به دقت مورد تاکید بانک بوده است.
شیخ حسینی تاکید کرد: بسیار مهم است که فرآیند ارائه خدمات تخصصی و عمومی به مشتریان بسیار مشخص و شفاف باشد و تمامی پرونده‌ها و موضوعات در زمان مناسب به سرانجام مناسب برسد تا رضایت مشتریان و مراجعین حاصل گردد.
سرپرست بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: آگاهی از وضعیت عملکردی زیرمجموعه از ابزار‌های مدیریتی است و به شخصه از چندین منبع از نحوه عملکرد و کارنامه مالی و عملیاتی واحد‌های استانی، اجرایی و ستادی اطلاع می‌یابم و هر گونه تصمیم و تدبیری برای پیشرفت عملکرد واحد‌ها نیاز باشد در کوتاهترین زمان مورد توجه و رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی گفت: ابزار‌های تشویقی و هر گونه تسهیل گری از سوی ارکان تصمیم سازی و سیاست گذاری در بانک مد نظر است تا واحد‌های اجرایی و شعب بتوانند با ارتقای سطح تجهیز منابع و گسترش مقیاس بانکداری توسعه‌ای و افزایش سهم در بازار پولی و بانکی، موفقیت‌های خود را در تمامی شاخص‌های عملکردی به منصه ظهور برسانند شیخ حسینی گفت: روش‌های نوین تامین مالی و بهره گیری از فرصت‌های موجود در بازار سرمایه حائز اهمیت است و با توجه به این که در چند استان فعالیت مناسبی در این خصوص در حال انجام است، با ترویج و تبیین روش‌ها وفرآیند‌ها این روال در تمامی استان‌ها دنبال خواهد شد.
وی ادامه داد: با ظهور روش‌های جدید تامین مالی، رویکرد‌های سنتی اعطای تسهیلات به تنهایی پاسخگو نیست و بانک‌ها با ایفای نقش در مدل‌های جدید تامین مالی ضمن اعتبار بخشی به فرآیند‌های مالی و سرمایه گذاری به گسترش دامنه فعالیتی خود نیز اقدام نموده اند.
شیخ حسینی اوراق گام را خدمتی نوین در بانکداری کشور دانست و گفت: ظرفیت‌هایی که در بانک‌ها و ارکان بازار سرمایه وجود دارد طی فرآیند‌ها و مدل‌ها به کمک هم می‌آیند و نقش بازار سرمایه در مبحث تامین مالی اقتصاد ارتقا می‌یابد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به ظرفیت بانک توسعه تعاون در صدور اوراق گام به میزان ۳۵ هزار میلیارد ریال، شبکه شعب بانک برای بهره گیری از این امکان و ظرفیت هدایت می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: