کد خبر: ۳۸۹۴۹۲
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
0
اعطای گواهینامه بین المللی به فرودگاه کیش سند استاندارد بودن تمام زیرساخت‌های فرودگاهی و همچنین توزیع فرایند‌های مدیریتی و عملیاتی است.

کیش سند استاندارد زیرساخت‌های فرودگاهی را دریافت کرد

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم اعطا گواهینامه بین المللی فرودگاه کیش که صبح امروز پنجشنبه ۲۴ آذر با حضور محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت ایران ایر و برخی از مدیران و معاونان سازمان که در سالن ابن سینا برگزار شد، گفت: از تلاش خالصانه، علمی، مدبرانه و بی منت همکارانم که در این مدت شاهد بودم و نتیجه آن اعطا گواهینامه بین المللی به فرودگاه کیش بر مبنای ایکائو است قدردانی می‌کنم.

مهدی کشاورز، اظهار داشت: دریافت گواهینامه بین المللی فرودگاه کیش گامی ارزشمند در راستای استاندارد سازی فرودگاه و ارتقاء سطح دانش و مهارت نیرو‌های این مجموعه برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران از اقصضی نقاط کشور به این منطقه است.

وی در ادامه با بیان این که فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پر تردد در سطح کشور است که موفق به کسب گواهینامه بین المللی شده، افزود: باید برای ارائه خدمات مطلوب با وجود تجهیزات و امکانات استاندارد تلاش مضاعف داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از حمایت‌های کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قدر دانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم شاهد اتفاقات مسرت بخشی در حوزه صنعت هوایی برای خدمات رسانی شایسته به مردم کشورمان باشیم که برخی از دستاورد‌ها پس از امضا تفاهمنامه‌ها و توافقات در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنایع هوایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ۲ سال گذشته که دستورالعمل استاندارد سازی از سوی سازمان هواپیمایی کشور به فرودگاه‌ها ابلاغ شد، همکاران ما کاری بسیار فشرده را آغاز کردند و یک سال اخیر بیش از ۲ هزار ساعت نفر کار طبق برنامه ریزی‌ها به سرانجام رسید.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به برنامه ریزی مدون بیش از ۲۵۰ ساعت کار برای حدود ۱۰۰ نفر پرسنل کلیدی فرودگاه بیان داشت: انجام تمام دستور العمل‌های عملیاتی در حوزه زیر ساختی، فرایند‌ها و تعمیر و نگهداری طبق برنامه، منتج به دو مولفه اصلی ایمنی و امنیت به عنوان زیرساخت‌های حوزه عملیات شد.

عزت اله محمدی، افزود: در حوزه امنیتی نخستین فرودگاه هستیم که ۳ سال پیش، دستور العمل امنیتی فرودگاه را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کردیم.

وی همچنین به دستاورد‌هایی در زمینه هلی پورت فرودگاهی اشاره کرد و گفت: کیش نخستین فرودگاهی است که ۳ ماه گذشته مجوز بهره برداری از اولین هلی پورت فرودگاهی را دریافت کرده و این امر در زمینه پشتیبانی سکو‌های نفتی و بسیاری موارد دیگر برای ما حائز اهمیت می‌باشد چراکه در لحظه امکان فراخوان ۱۲ فروند هلی کوپتر عملیاتی را داریم.

محمدی در پایان ضمن قدر دانی از حمایت‌های مسئولان کیش برای اختیارات، تامین منابع مالی و نظارت عالی بر طرح‌ها در زمینه ایجاد و استاندارد سازی زیرساخت‌های فرودگاهی بیان داشت: به طور حتم ظرف یکسال آینده فرودگاه کیش الگوی فرودگاه‌های دیگر از نظر زیرساختی و ارائه خدمات و تسهیلات خواهد بود، بنابراین با تجهیزات، امکانات و زیرساخت‌های خوب، همه ما از جمله ایرلاین‌ها باید تلاش کنیم که خدماتمان متفاوت باشد.

 

خبرنگار: ایمان قاسم پور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: