کد خبر: ۳۸۹۶۳۱
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
هفتمین فن بازار ملی سلامت ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر گفت: در این دوره از برگزاری همایش و فن بازار ملی سلامت بر نشست‌ها، پنل‌های تخصصی، مسابقه دانشجویی و برقراری زمینه تعامل بین پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تاکید ویژه‌ای شده است.

وی اظهار داشت: تشویق محققان و حمایت از استعداد‌های درخشان گامی سودمند در راستای پویایی هر چه بیشتر تحقیقات کاربردی و محصول‌محور است و موجبات پیشرفت و خودکفایی کشور را فراهم می‌کند. برگزاری رویداد‌های فن بازار به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ فناوری و حمایت از طرح‌های فناورانه بسیار موثر خواهد بود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تصریح کرد: از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری فن بازار‌های حوزه سلامت، حمایت از تولید دانش بنیان داخلی با گشودن پنجره‌های خرید سازمان‌های دولتی و عمومی بر محصولات تجاری سازی شده و موجود در بازار این نوع از محصولات است.

پناهی، با اشاره به اینکه دو سال تاخیر در برگزاری این رویداد انگیزه شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان را برای حضور و مشارکت حداکثری افزایش داده است، اضافه کرد: فن بازار ملی سلامت، مرجع قابل‌اعتمادی برای انتقال اطلاعات میان متقاضیان و عرضه‌کنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود و فضایی است که به طور اختصاصی زمینه را برای مشاوره و اطلاع‌رسانی صحیح در حوزه‌های فناوری سلامت فراهم می‌کند و در نقش یک استراتژی نوین در زمینه توسعه و انتقال فناوری زیستی در کشور به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: