تأمین مواد اولیه و صادرات به اوراسیا از مسیر منطقه آزاد انزلی
کد خبر: ۳۸۹۶۶۱
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
0
تأمین مواد اولیه و صادرات به اوراسیا از مسیر منطقه آزاد انزلی سهل است.

عیسی فرهادی از مجموعه لوله و ماشین سازی ایران دیدار کرد

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در تداوم مذاکره با برترین شرکت‌های تولید و صادر کننده کشور جهت حضور در این منطقه و صادرات به بازار اوراسیا از مجموعه لوله و ماشین سازی ایران بازدید به عمل آورد. 

در جریان نشست مدیرعامل سازمان با محمدرضا بابائی مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران؛ دو طرف بعد از بیان توانمندی‌ها و فرصت‌های همکاری دوجانبه، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو مجموعه در راستای افزایش سهم و تنوع بخشی به سبد صادراتی کشورمان در بازار اوراسیا و کشور‌های حاشیه دریای خزر تأکید کردند.

در این دیدار مقرر شد در خصوص امکان سنجی تأمین مواد اولیه دو کارخانه این مجموعه از بازار چین و صدور کالا و محصولات متنوع و انحصاری آن، به حوزه اوراسیا و کشور‌های منطقه قفقاز و آسیای میانه، با معرفی دو نماینده سازوکار اجرایی شدن این توافق که دستاوردی جز تقویت و گسترش توان صادراتی کشور بهمراه نخواهد داشت، به صورت جدی پیگیری شود.

شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در قالب دو کارخانه به عنوان اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن در ایران در سال ۱۳۳۸ شمسی (۱۹۵۹میلادی) با هدف تولید لوله و اتصالات چدنی برای مصارف آبرسانی و دیگ‌های چدنی برای تأمین آب و هوای گرم مؤسسه‌ها و ساختمان‌ها، تأسیس گردید. هم اکنون گستره متنوعی از انواع لوله و اتصالات چدن نشکن از قطر ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ میلی متر گرفته تا انواع شیر و اتصالات، دیگ‌های چدنی شوفاژ، پکیج زمینی چدنی، قطعات سنگین تا وزن ۲۵ تن از جنس چدن نشکن خاکستری و آلیاژی با استفاده از تکنولوژی فول مولد و همچنینمخازن اضطراری چدنی نشکن را در حال تولید و صادرات به بازار‌های جهانی دارد.

گفتنی است در این نشست معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و مشاور مدیرعامل؛ بهمراه اعضای هیأت مدیره و معاونین لوله و ماشین سازی ایران حضور داشتند از بخش‌های مختلف کارخانه مزبور بازدید کرده و با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متنوع این مجموعه قدرتمند و کم نظیر کشورمان در سطح آسیا، آشنا شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: