April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی:
کد خبر: ۳۸۹۷۴۱
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
سردار مقدم‌فر درباره شخصیت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم شهیدی است که خداوند فرستاد و به تعبیر حضرت آقا به مکتب تبدیل شد.

حاج قاسم را خدا فرستاد

حمیدرضا مقدم‌فر، رئیس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در نشست تخصصی مدیران روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شخصیت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم و همه شهدای ما نقش بسیار زیادی در تثبیت و ارتقا نظام اسلامی، امنیت و خلق امنیت کشور موثر بودند.

مقدم‌فر ادامه داد: شهید سلیمانی نسبت به سردار‌هایی که شهید شدند، ویژگی‌هایی داشت و آن امتیازات را باتوجه به سنت‌های الهی دارا بود. در نهایت به یک نعمت خاص تبدیل شد. به قول حضرت آقا شهادت سردار سلیمانی بیش از سرباز سلیمانی در حیات دنیوی اثرگذار بود. تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی بی سابقه بود. چراکه همه مردم با هر شکل و فکری آمدند و از قهرمان ملی خودشان تجلیل کردند. طبق گفته حضرت آقا، روز تشییع سردار سلیمانی یوم‌الله شد.

رئیس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم شهیدی است که خداوند فرستاد و به یک مکتب تبدیل شد، افزود: حاج قاسم در چارچوب قوانین و اصول اسلامی یک راه عملی را نشان داد که به تعبیر حضرت آقا این راه یک مکتب و مدرسه درس آموز است.

وی به عنوان شاهد در بعضی از عملیات‌های سوریه تصریح کرد: کافی بود حاج قاسم دستوری را می‌داد تا ما را شش ماه از جنگ داعش جلو می‌انداخت. درحالی که می‌گفت نه و صبر می‌کرد. به او می‌گفتند که اگر این نقطه را بزنیم، تمام است، ولی حاج قاسم می‌گفت که نمی‌خواهد خونی از دماغ بی‌گناه ریخته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: