April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۸۹۲
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نقش ارزشمند سازمان بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی و کاهش آسیب‌ها در کشور پررنگ شود. /

نقش بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی پررنگ شود/ پیشگیری از آسیب، اولویت سیاست‌گذاری‌ها باشد

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» صبح امروز، پنج‌شنبه اول دی‌ماه در نشست شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور که جمعی از معاونین و مدیران ستادی وزارت رفاه نیز حضور داشتند، اظهار داشت: حضور در جایگاه خدمت به مردم نعمت و لطفی بزرگ از جانب خداوند است.
 
وی با تأکید بر نقش ارزشمند بهزیستی در خدمت به خانواده‌های آسیب‌دیده و دارای معلولیت، افزود: این فرصت را باید غنیمت دانست و از آن برای توسعه رفاه اجتماعی در جامعه بهره‌مند شد.
 
مرتضوی با تقدیر از اقدامات و ابتکارات مدیران و کارکنان بهزیستی، گفت: اهتمام ویژه‌ای از سوی دولتمردان و شخص آیت‌الله رئیسی برای خدمت به اقشار آسیب‌دیده جامعه وجود دارد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: نقش بهزیستی در توسعه رفاه اجتماعی کشور باید بیش از پیش پررنگ شود.
 
وی به اهمیت توسعه اقدامات پیشگیرانه در حوزه‌های اقدام و خدمات سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: کاهش جمعیت معلولین، کاهش آسیب‌های اجتماعی و گسترش سلامت همگانی باید با اقدامات فرهنگی و تولید محتوای خلاقانه و اثربخش دنبال شود.
 
مرتضوی همراهی و مشارکت مردمی را یکی از ارکان توسعه رفاه اجتماعی نام برد و بیان کرد: ابزار گسترش مشارکت و جلب حمایت مادی و معنوی خیرین داخل و خارج از کشور در این سازمان فراهم است.
 
وی تشکیل گروه‌های حل مسئله را در وزارتخانه مهم عنوان کرد و گفت: حوزه مسائل سازمان بهزیستی و تلاش برای کاهش مشکلات موجود این مجموعه یکی از اولویت‌های ما محسوب می‌شود.
 
وزیر کار به معیشت کارکنان سازمان بهزیستی نیز اشاره کرد و افزود: در عادلانه‌سازی نظام پرداخت حقوق و دستمزد توجه ویژه‌ای به بهزیستی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: