باتری سپاهان، از محصولات بسیار مهم حال حاضر بازار داخل است که با توجه به کیفیت و ساختار مناسبی که دارد، می‌تواند یک جایگزین اقتصادی و مناسب برای محصولات خارجی باشد؛ هرچند که از نظر کیفیت، دست کمی از محصولات مشابه خارجی ندارد. شرکت سپاهان باتری، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده انواع باتری در ایران است که با سابقه طولانی خود در تولید انواع باتری‌های مختلف، امروزه به تولید باتری‌های یو پی اس پرداخته که بخش بسیار مهمی از صنعت مدرن جهان هستند.

محصولات این شرکت از جمله باتری‌های یو پی اس نه به عنوان یک جایگزین، بلکه به عنوان یک محصول اصلی می‌توانند برای شما مناسب باشند؛ می‌پرسید چرا؟ تا انتهای این نوشته با معرفی باتری سپاهان باطری، پرفروش‌ترین باتری یو پی اس در ایران با ما همراه باشید.

باتری سپاهان

همانطور که در ابتدا گفته شد، شرکت سپاهان باتری یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های داخلی تولید باتری است که با به روز‌ترین تکنولوژی‌های دنیا، اقدام به تولید انواع باتری‌ها کرده است. در این بین، باتری سپاهان باطری یکی از محصولات شاخص این برند است که در بازار صنعت ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و آن هم بخاطر مزایایی است که برای این محصول، خصوصا نسبت به محصولات خارجی مطرح می‌شود.

باتری‌های سپاهان، تحت استاندارد‌های صنعتی جهانی ساخته می‌شود و با توجه به کیفیت بالایی که دارد، می‌توان از آن در تمامی سیستم‌ها از هر برند، چه داخلی و چه خارجی استفاده کرد و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های باتری‌های یو پی اس سپاهان باتری است. البته لازم به ذکر است که تمامی فناوری‌های تولید شرکت سپاهان باتری به صورت انحصاری بوده و هیچ‌گونه کپی برداری‌ای در این بین انجام نمی‌شود. از طرفی، تولیدات شرکت سپاهان باتری با هدف خودکفایی وارد بازار می‌شوند و به همین جهت باید در حد کیفیت محصولات مشابه خارجی باشند و با توجه به جایگاه ویژه این باتری‌ها در صنعت ایران، می‌توان نتیجه گرفت که شرکت سپاهان باتری به خوبی توانسته از پس این ماموریت بر بیاید.

باتری‌های سپاهان باتری تحت آمپرهای زیر ارائه می‌شوند:

  • 42 A
  • 65 A
  • 100 A

ویژگی‌های باتری سپاهان

تا به اینجا در رابطه با کیفیت باتری‌های سپاهان باتری، مخصوصا باتری‌های UPS این شرکت صحبت کردیم اما اکنون زمان بررسی جزئیات این موضوع است. باتری‌های سپاهان را می‌توان یک باتری مناسب برای صنایع و فعالیت‌های مختلف در نظر گرفت چرا که دارای مزایا و ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

  • بازدهی بالا
  • گارانتی معتبر
  • عمر مفید بالا
  • دریچه تنظیم فشار
  • دانسیته انرژی بالا
  • تلفات توان بسیار پایین
  • مناسب برای کاربری Stand by
  • تولید مطابق تکنولوژی روز جهان
  • محدوده وسیع دمای قابل استفاده
  • عدم نیاز ضروری به نگهداری و سرویس

یکی از موضوعات بسیار مهم برای باتری‌های یو پی اس، بحث دشارژ خود به خودی است. در یک باتری یو پی اس سپاهان، به واسطه طراحی خاصی که این محصول از آن بهره می‌برد، مقاومت داخلی باتری بسیار پایین بوده و تلفات توان باتری نیز به شکل قابل توجهی کم است و به همین جهت، دشارژ خود به خودی در باتری سپاهان، به شکلی بسیار اندک و کند صورت می‌گیرد.

همچنین باتری‌های یو پی اس سپاهان باتری دارای 12 ماه گارانتی معتبر هستند که همین موضوع در خرید باتری یو پی اس اهمیت زیادی دارد.

باتری یو پی اس چیست؟

پیش از بررسی ویژگی‌های باتری سپاهان یو پی اس، بهتر است قدری در رابطه با خود این محصول صحبت کنیم. باتری یو پی اس نوعی باتری است که به دو صورت خشک یا‌ تر تولید شده و معمولا در سیستم‌های یو پی اس به کار گرفته می‌شود؛ البته که کاربردهای دیگری نیز دارد. این نوع از باتری پاسخ‌دهی خوبی به شارژ دارد و با تلفات توان کم و مقاومت بالا در برابر اتصال کوتاه، می‌توان گفت که در حال حاضر بهترین وسیله برای ذخیره انرژی برق در جهان است.

باتری‌های یو پی اس می‌توانند انرژی لازم برای فعالیت سیستم‌های مختلف را در هنگام قطعی برق تامین کرده و همچنین کاهش فشار در مدار را جبران کنند که البته اجرای این فرایندها به عهده خود سیستم یو پی اس است و باتری تنها به عنوان منبع انرژی فعالیت می‌کنند.

کاربردهای باتری یو پی اس سپاهان

باتری‌های یو پی اس، معمولا کاربرد خاص و مشخصی ندارند و به واسطه ویژگی‌های خود می‌توانند در هر سیستمی که نیازمند انرژی ذخیره شده یا ذخیره کردن انرژی باشد، فعالیت کنند. در این بین، همانطور که گفته شد باتری سپاهان مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می‌شود و بنابراین توانایی فعالیت در هر سیستمی را دارد. همچنین ولتاژ‌ها و جریان‌های باتری‌ها تا حد زیادی نزدیک به مشخصات درج شده بر روی باتری هستند. برخی از کاربردهایی که باتری ups سپاهان باتری به خوبی در آنها ظاهر شده، به شرح زیر است:

  • بانک‌ها
  • دیتاسنترها
  • آسانسورها
  • بیمارستان‌ها
  • تجهیزات اطفای حریق
  • نیروگاه‌های خورشیدی

تفاوت‌های اصلی باتری سپاهان باتری با محصولات خارجی

برندهای بسیاری در سراسر دنیا، باتری یو پی اس تولید را تحت استانداردهای فنی یک‌سان، اما با کیفیت‌های مختلف تولید می‌کنند. در این بین، هستند محصولاتی که کیفیتی عالی دارند و از هر جهت بهینه و بدون نقطه ضعف هستند که برای مصارف خیلی حساس و دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرند و قیمت بالایی هم دارند. در نقطه مقابل محصولات ضعیف‌تری نیز وجود دارند که برای کاربردهای کم اهمیت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بین، باتری سپاهان با مزایایی که برای آن ذکر شد را می‌توان یک باتری مناسب در بین باتری‌های یو پی اس در نظر گرفت که نقطه ضعف‌های آنچنانی نداشته و حتی می‌تواند با برخی از محصولات برندهای خارجی نیز رقابت کند.

اما اصلی‌ترین تفاوت باتری ups شرکت سپاهان باتری را می‌توان قیمت آن در نظر گرفت. محصولات خارجی با توجه به هزینه‌هایی که بابت واردات آنها اعمال می‌شود، قطعا قیمت بالاتری به نسبت محصولات داخلی دارند. بنابراین، در صورتی‌که برای مصارف عمومی صنعتی قصد استفاده از باتری‌های یو پی اس را دارید و نه فرایندهای خیلی حساس، توصیه می‌شود که از باتری‌های داخلی مانند سپاهان باتری استفاده کنید.

خرید باتری سپاهان

باتری یو پی اس سپاهان، محصولی داخلی بوده و به راحتی در ایران قابل تهیه است. البته حتی برای این محصول نیز ممکن است که برخی از واسطه‌ها در فرایند خرید حضور داشته باشند و به همین جهت در فرایند خرید برخی مشکلات به وجود بیاید که مهم‌ترین این مشکلات هم بالا رفتن قیمت باتری‌ها است.

اما در صورتی‌که قصد خرید باتری سپاهان ارزان و بی‌واسطه را دارید، شرکت فنی مهندسی هانیکا به عنوان نماینده رسمی کارخانه، آماده ارسال محصولات، مستقیما از انبار کارخانه به مشتری است که از همین رو، محصولات ارائه شده توسط ما با کمترین قیمت بازار ارائه می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: