تقاضا برای خرید دلار افزایشی شد
کد خبر: ۳۸۹۹۱۷
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
قیمت درهم، نرخ دلار در تهران، هرات و سلیمانیه امروز وارد کانال جدید شد.

پرواز قیمت دلار و طلا

قیمت دلار در سومین روز زمستان ۱۴۰۱ به پرواز در آمد. گفته شد امروز اسکناس آمریکایی در تهران وارد کانال جدید شده است.

افزایش تقاضا برای خرید دلار

با ورود دلار به کانال بالاتر تقاضا برای خرید آن افزایش یافت و حتی در کانال جدید از اولین مرز مقاومتی هم عبور کرد و بر روی پله سوم قرار گرفت.

فعالان بازار می‌گفتند در صورتی که دلار بالای مرز مقاومتی باقی بماند این احتمال وجو دارد که در مرحله بعدی به سمت نیمه کانال هم خیز بردارد.

اولین سیگنال صعود به قیمت دلار در تهران

معامله گران تهران معتقد بودند اولین سیگنال صعود از معاملات پشت خطی به بازار نقدی امروز صادر شد. گفته می‌شود نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب به سمت بالا جهش پیدا کرده بود و همین امر زمینه ساز افزایش هیجانات ارزی امروز بود.

نرخ حواله درهم کانال عوض کرد / دلار در بازار‌های همسایه پرواز کرد

از سوی دیگر قیمت درهم، نرخ دلار در هرات و سلیمانیه امروز وارد کانال جدید شد. همین امر ضربه صعودی را به دلار در تهران وارد کرد.

نوسان محدود قیمت دلار توافقی

اگرچه نرخ دلار در بازار آزاد جهش قابل توجهی را ثبت کرد، اما بازار رسمی شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. قیمت دلار توافقی امروز در محدوده ۳۶ هزار و ۲۲۷ تومان معامله شد.

دلار متشکل دنده معکوس زد

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز دنده معکوس زد و به ابتدای مرز ۳۶ هزار تومان برگشت. این قیمت در مقایسه با روز گذشته ۱۷۵ تومان پایین‌تر بود. امروز شکاف قیمت دلار آزاد و رسمی بیشتر شد به نزدیک ۴ هزار تومان رسید.

قیمت طلا در ایران گران شد

قیمت اونس طلا در بازار امروز در محدوده ۱۷۹۹ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۳۹ هزار و ۳۰۰ تومان گران شد و به ۱ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

تداوم ثبات قیمت سکه امامی (رسمی)

امروز اگرچه قیمت طلا ۱۸ عیار به پرواز درآمده بود، اما گفته شد که قیمت سکه رسمی نسبت به روز پنجشنبه گذشته ثابت بوده است. قیمت سکه رسمی امروز در محدوده ۱۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله شد.

خیز سکه بورسی برای ۲۰ میلیون تومان

ثبات قیمت سکه رسمی در حالی است که سکه بورسی امروز در کانال ۱۹ میلیون تومان به فروش رسید. قیمت سکه رفاه امروز در بورس کالا در حول و حوش ۱۹ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: