کد خبر: ۳۹۰۰۰۶
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
0
در سال تولید، اشتغال‌آفرین، دانش‌بنیان، بیمه سرمد در راستای حمایت از تولید داخلی، خسارت شرکت گراند صنعت خراسان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی را جبران کرد تا چرخ‌های تولید کشور، با قدرت به گردش خود ادامه دهد.

بیمه سرمد خسارت ۶۲ میلیارد ریالی گراند صنعت را پرداخت کرد

شرکت گراند صنعت خراسان یکی از بیمه گذاران این شرکت که از واحد‌های صنعتی فعال استان خراسان رضوی و تولید کننده یخچال فریزر‌های خانگی است، چندی پیش دچار آتش‌سوزی شد.

پس از این حادثه، بیمه سرمد با بررسی کلیه مدارک و مستندات مربوطه، خسارت وارده به شرکت گراند صنعت خراسان را ارزیابی کرد و رسیدگی به خسارت این شرکت را به جریان انداخت.

پس از طی فرآیند‌های مربوطه، صبح دیروز در جلسه‌ای با حضور امیرمهدی امینیان نایب رئیس هیات‌مدیره، مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل، محمد زاهدنیا ناظر حوزه فنی و محمد رفیقیان مدیرعامل شرکت گراند صنعت خراسان، خسارت ۶۲ میلیارد ریالی این شرکت پرداخت شد تا این واحد صنعتی کشور با قدرت به کار خود ادامه دهد.

شرکت گراند صنعت خراسان (ایران شرق) یکی از بزرگترین صنایع تولید کننده انواع یخچال فریزر در ایران است که انواع یخچال فریزر‌های خانگی، ویترینی، صنعتی و مسافرتی تولید می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: